SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stanisuaf / Silniejszy niz wczoraj, silniejszy pół dnia temu, silniejszy niż godzinę temu...

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 29366

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14669
Witam wszystkich. Postanowilem zalozyc sobie dziennik treningowy tutaj, aby notowac swoje poestepy, oraz abyscie dawali swoje oceny.
Kilka info o sobie:

Wiek: 17
Wzrost: 186
Waga:87
Staz: 4 miesiace
Obwody: bic: 35 klata: 101 Pas: cos kolo 90 Udo: 60-62 Lydka: 32-33, te obwody to byly mierzone prawie na poczatku mojej przygody z silka tak wiec dokladnie nie pamietam tych cyferek
dieta: jako takiej nie mam, duzo miesa, nabialu,warzyka, staram sie unikac tlustych rzeczy, napoi gazowanych i musze zaczac tez unikac slodyczy

Plan treningowy: FBW wg Antkos098( wczesniej klasyk FBW z progresja w kazdej serii 6-12 powt), polega powolnym schodzeniu liczby powtorzen w seriach zaczynajac od 20, zwiekszajac przy tym ciezar( np: 1 tydz: 20 powt mc 50 kg, nastepny tydzien dokladam 2,5kg i znow 20, jezeli nei dam rade, zmniejszam powtorzenia o 2 itd, chyba wiadomo o co chodzi):
*Przed treningiem ogolna rozgrzewka dla podwyzszenia temp ciala i lepszego przeplywu krwi
* Przed kazdym cwiczeniem 2s rozgrzewki: 50% / 75% c.d
- Przysiad 2x20( 2 serie docelowe)
- MC 2x20
- Drazek podchwytem 2x5 ( to na poczatek, bo tu 20 razy nie podciagne sie, co 2 tyg krazek 1,25 doloze)
- Wycisk skos 2x20
* Krotka kosmetyczka w celu lepszej regeneracji
* Rozciaganie sie
Trening moze wydawac sie krotki, zbyt malo serii, ale mozna smialo powiedziec ze czuc wszystko co trzeba po nim
( Maxy dla: przysiad,MC,WL: 1. 110x2 na loozie, MC 120 x1/2, WL 75-80 x1)
Fotki wsyawie jutro, ale narazie i tak nie ma czym sie szczycic
Dzis jest dzien przerwy, jutro trenuje, wiec bedzie 1 wpiska z niego, zreszto ten trenng narazie robilem 1 raz poki co, tak wiec wszystko na swiezo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14669
1 moja wpiska z treningu, mam nadzieje ze ktos bedzie sledzic ten dzienniczek, moze przy okazji dowiem sie czegos co robie zle itd.

Diety takie dokladnej nie posiadam, jeszcze tym bardziej wszystko w gramach, ale podam co jadlem ogolnie dzis, tak mniej wiecej:
sniadanie: stos kanapek z salami i mielonka i serek zolty.
2 sniadanie: sporo twarogu na slodko, ze smietana
obiad: Ziemniaki 2 jajka i mizeria z : ogorkow salata i szczypiorek
przedtreningowy: jogurt naturalny z 30 g kreatyny
potreningowy( kolacja): nalesniki z twarogiem i dzemem truskawkowym + smietana
i dzis cos jeszcze zjem, co tam wpadnie na ruszt
Oczywiscie do tego przesaczylem sporo zielonej herbatki, jakos ostatnio polubilem ją

Trening glowny, (nie ebde pisac co na rozgrzewke bylo,kosmetyczki i jak sie rozcaigalem):
-2 serie rozgezwkowe przed kazdym cwiczeniem(50/75% c.d)
- przysiady 2x20 50 kg ( to na poczatek, z pewnoscia udzwigne wiecej, ale musze przyzwyczaic cialo do tego treningu)
- MC 2x20 rowniez 50 kg
- drazek podchwytem 2x5( tez na razie tyle na poczatek, pozniej bedzie z ciezarem lub wiecej podciagniec)
- Wyciskanie skos 2x20 i wstyd sie przyznac, ale poki co zaczynam od 30 kg
Najbardziej co czulem po treningu to wlasnie tric i bary, po skosie, no ale boli to rosnie :) A ogolnie trening wszedl bez problemowo, w nastepnym tyg dokladam do all 2,5 kg, zobaczymy czy bede dal rade nadal po 20 powt.
Troche sie rozpisalem, ale nastepne wpisy beda razcej zwiezle i na temat
PS: kilka fotek, jak obiecalem:
Plecki, odrazu widac tam cienki bic i barki: [http://imageshack.us/photo/my-images/687/zdjcie069vu.jpg
Przod: http://imageshack.us/photo/my-images/21/zdjcie065iz.jpg
Nogi: http://imageshack.us/photo/my-images/694/zdjcie064c.jpg/
Ogolnie to nie ma czym sie chwalic, ale na czas pozniejszy bedzie do czego porownywac,moze jakies efekty beda.Linki tylko , nie wiem czemu normalnie nie idzie.








Zmieniony przez - Stanisuaf w dniu 2011-07-14 21:44:53

Zmieniony przez - Stanisuaf w dniu 2011-07-14 21:47:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 90343
Efekty będe, jak będzie trening z głową i dieta. Aktualnie nic nie sprawdzę, bo nie mam czasu.

Moc, będę sledził.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14669
2 dzien: wolne
Dzien jak codzien z tym ze u mnie regeneracja to nie odpoczecie od treningu i przygotowanie do nastepnego, tylko praca fizyczna jest, codziennie i z tej racji jest ona nieco slaba i tez nie mam ochoty po niej na jakies aeroby czy tego typu rzeczy, no ale tak czy siak poradze sobie
PS: moze niedlugo wstawie filmik z jakiegos 1 cwiczenia, ocenicie czy wykonuje je poprawnie pod wzgledem technicznym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 90343
Kto Ci trening rozpisywał?
Ktoś z tego forum?

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14669
tak, Antkos098, proponowal mi zazcac od wiekszych zakresow powtorzen po to aby nabyc doswaidczenia i dowiedzie sie jaki zakres powtorzen bedzie dla mnie najlepszy, kolega Antkos oczywiscie sam na sobie ten plan wyprobowal i wytrzymalosc i sila przyrosla mu znaczaco, mowil ze nie zna osoby ktorej ten trening by nie ruszyl
Wzialem ten plan bo mialem zastoj, nawet 1 kg wiecej na maxa nie dale rady wycisnac na wl czy na barki i inne... miejmy nadzieje ze ten plan cos da.
Aha jak chcesz to przeczytaj moj temat i temat uzytkownika Foxxy w dziale : Trening dla poczatkujacych, bo obaj mamy ten sam problem, tam sie dowiesz wszystkiego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 90343
Przepraszam nie doczytałem ;D
Osobiście nie szedłbym aż na 20 powtórzeń.
Ale skoro Antkos polecił, to raczej chyba wie co polecał.
Osobiście skos zmieniłbym na dipsy i dodał wyciskanie żołnierskie.
Ale skoro trening działa i czujesz barki odpowiednio, objętność jest ok.

Życzę, powodzenia.

Zajrzyj do innych dzienników, to i inni zajrzą do Ciebie :>
Będą mogli udzielić cennych wskazówek.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14669
zagladam do kilku/nastu dziennikow ale sie nie wpisuje, moze jednak zaczne to ta jak mowisz i mi zaczna sie wpisywac, dzieki za rade :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 90343
Pod tym cytatem co masz, wklej też linka do swojego dziennika. Ludzie są leniwi i nie chce im się szukać.

Zdrówka ;D

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 9 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26001
kto jest leniwy, ten jest leniwy(czyli ja )

hardkorowy trening widze, powodzenia:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 446 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2525
Stanisuaf powodzenia, również będę śledził:) twój cel jaki ? wyznacz sobie albo siłę, albo masę jak zaczynasz:) nie ma sensu chyba robić siły i masy :) siła to typowo do 6powt. a masa koło 12 :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na masę :)

Następny temat

ABSII i prostowniki pleców - osobny trening

whey deli