SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stanisuaf / Silniejszy niz wczoraj, silniejszy pół dnia temu, silniejszy niż godzinę temu...

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 25689

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 619 Napisanych postów 15855 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 256574
spoko, Stanisuaf dziennie zjadam 9 jaj - cholesterol i inne w normie, nie pekaj.
Jak masz dostep do swiniaka to JEDZ!! a nie marudzisz..

Duzo jaj duzo miesa, duzo warzyw i jakby nie patrzec profil zywieniowy masz lepszy niz z obliczaniem kalorii i inne *******y.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14669
ale kurak chyba ma prawie najwiecej bialka z wszelkiego miesa, a swinek to mam pod dostatkiem.
Tak ogolem rzecz biorac to chcialbym wykrzesic jak najwiecej bialka(czyt:zjesc) w ciagu dnia, w tym co jem to raczej bialka jest tak srednio. Wegli to raczej mam od ciula w posilkach a i tak juz jestem troche zalany, no ale trudno, podmasuje jeszcze max do 93-95 kg, pewnie przy okazji spory brzuch przybedzie, ale miejmy nadzieje ze i sila to przynajmniej nie bede plakac :P, wtedy bede redukowac.

Antos: staram sie jak moge z tym zywieniem, jezeli chodzi o mieso to bardzo nawet je lubie, wedlinki swojskiego wyrobu czy schab, jednak chyba wroce do tego, co jadlem kiedys: czyli wiecej mieska dorzuce :)Do tej pory wlasnie wieprzowiny jadlem mniej, bo myslalem ze to lipa,co najwyzej to schabu troche



Zmieniony przez - Stanisuaf w dniu 2011-07-28 20:21:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14669
Dzien nietreningowy:

Ogolnie to dzis sie troche poruszalem, nie zaszkodzi :)
Co do diety to do tej pory jako tako wyszla, zjadlem wiekszosc zalozonego jedzenia na dzis, jak dodam dzis ze 2 posilki jakies najlepiej z miesem to git bedzie, opisywac mi sie nie chce wszystkiego, bo zawsze duzo pisze, ale zapewniam ze nie byly to smieci
PS: Jeszcze trening brzucha dzis, zaczalem w odzielne dni robic, 2 cwiczenia: brzuszki i unoszenie kolan do tulowi zwisajac po 2s do oporu


Zmieniony przez - Stanisuaf w dniu 2011-07-29 19:10:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14669
Dzien treningowy:

Rozgrzewke itp pomijam bo to nie jest tak wazne, nie bede sie o tym rozpisywac

* Przysiady - 2s rozgrzewki 50/75%.cd i 2x20 55kg- glowne
* MC- 2s rozgrzewki 50/75% c.d i 2x20 55kg-glowne
* Podciaganie na drazku 2x6 z 1,25 kg dodatkowym
* Wyciskanie skos 2s rogrzewki 50/75% c.d i 2x20 35kg- glowne
* Wspiecia na palce 2x25 70 kg

Przysiady byly dosc odczuwalne dzis, staralem sie je robic jak najlepiej pod wzgledem technicznym.
MC rowniez troche dalo sie we znaki, poniewaz wczoraj brzuch cwiczylem do oporu praktycznie i dzis mi dal we znaki z deka i dosc ciezko bylo rwac ta sztange z ziemi, nogi po przysiadach byly zmeczone
Ogolnie te dwa cwiczenia dzis sprawily mi troszke trudnosci, ale i tak jeszcze dalbym rade wiecej gdyby bylo trzeba, do tego jeszcze bardziej brzuch dokatowalem nimi
Podciaganie dzis chyba najciezej, oporowo weszly te powtorzenia, szczegolnie ostatnie ale na lapce niezla pompka po tym byla
Wyciskanie skos- i tu mam wrazenie jakby z treningu na trening coraz lepiej jest :) chyba jedynie cwiczenie z ktorym z latwoscia sie uporalem
Wspiecia na palce- tu standardowo, jak na tyle powtorzen + poprzednie cwiczenia, efekt- ladnie czuc lydki bylo

Dieta jako tako zrealizowana, dzis dzien troche podporzadkowalem, zeby wyrobic sie na umowiona godzine na asg, w koncowym efekcie tak zaczelo padac potem ze zanim wrocilem na chate to cieklo ze mnie jak z wodospadu

PS: co tak cicho? ;d


Zmieniony przez - Stanisuaf w dniu 2011-07-30 20:57:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 446 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2525
tam coś było o jajkach, to jest mit wpieprzaj ile tylko możesz, zresztą mięso, twaróg itp. też

ja jem ok. 20 (tzn. jajecznicę z tego robię, omlet) jajek dziennie i żyję tzn. już drugi dzień

mięso ok. 700g i git, do tego nasiona słonecznika, oliwa, rodzynki, banan, jakieś warzywa, witaminy, bcaa i jest gites
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44415
Daj filmik z przysiadów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14669
Mialem dac z wszystkich cwiczen po 1 serii ale filmik nie zapisal sie na karcie czy cos takiego i wrzucic nie moglem, musze poprosic drugi raz nagrywajacego zeby kiedy nagral, moze sie tym razem uda :)

Zmieniony przez - Stanisuaf w dniu 2011-07-31 14:04:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14669
Wpiska z dzis, nietreningowy:

Obijanie sie caly dzien ;d i zarcie w kolko, tylko ze nie wszystko bylo to co powinno byc, wpisujcie sie cos, jakies uwagi/sugestie.

Niedlugo, jezeli sie uda maly interes, to powinno mi przybyc na konto ze 150-200 zl, wiec moze podpowiedzcie co dokupowac taniego a zarazem zdrowego i pozywnego, zeby ladnie uzupelnic diete, dodac cos do tych posilkow co jem albo ogolnie jakies posilek. Chce zeby ten fundusz starczyl na jakis 1-1,5 miesiaca bo drugi raz tak szybko nie przybedzie :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 311 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2246
Stanisław, na pewno mogę Ci z czystym sumieniem, polecić ryż brązowy z Biedronki. Jak zjesz przed treningiem to Ci da dużo energii do ćwiczeń. Do tej pory używałem Uncle Bena za ponad 6zł za paczkę, a ten biedronkowy kosztuje tylko 2zł i jak dla mnie jest smaczniejszy. Mógłbyś też zainwestować w oliwę z oliwek. Do tej pory kupowałem Monini za 40zł/l a ostatnio trafiła się w realu włoska oliwa basso, za 15zł/l Smakowo wcale nie gorsza od Monini, a nawet lepsza. Ważne że z pierwszego tłoczenia na zimno.
Kolega Dabadu powiedział Ci, że oliwa z oliwek nie musi być, a nawet nie powinno jej być bo...proporcje między tłuszczami powinny być 1:1:1 oraz, że olej z pestek winogron ma tłuszcze wielonienasycone a oliwa z oliwek jednonienasycone. Kolega jest w błędzie. Oliwa z oliwek, nie tylko powinna być, ale i musi być. Przecież to główne źródło tłuszczy jednonienasyconych, które jak sam zauważył muszą stanowić 33% wszystkich tłuszczy. A olej z pestek winogron? Strata pieniędzy. Owszem na butelce pisze że zawiera tłuszcze wielonienasycone. Tak się jednak składa, że te tłuszcze też się dzielą na zdrowe Omega 3, które są Ci niezbędne, a których głównym źródłem są tłuste ryby oraz Omega 6 - których statystyczny Kowalski ma bardzo dużo, bo są bardzo powszechne i o ich niedobór nie masz co się martwić. Gorzej z omegą 3, dlatego jeśli nie masz specjalnie kasy na ryby, możesz łykać jedną kapsułkę Omegi Gold Olimpa. Koszt to ok 10zł miesięcznie. Proporcje między omega 3 a omega 6 powinny być nie mniej jak 1 do 4, a przeciętny Polak ma 1:20 a nawet więcej, więc po co jeszcze dodatkowo podbijać omegę 6 tym olejem z pestek winogron? Oczywiście oliwę z oliwek extra virgin stosuj tylko na zimno i nie dodawaj do posiłków około treningowych.

Zmieniony przez - _Thorgal_ w dniu 2011-08-01 10:54:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46605 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
tez jem przez caly dzien brazowy z biedronki, bardzo dobry jest
ale ja np przed treningiem wole paraboiled czasem do tego jeszcze banana, wtedy mi sie lepiej cwiczy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na masę :)

Następny temat

ABSII i prostowniki pleców - osobny trening

Masa