SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stanazol i turinabol i proviron.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 895

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Waga

105

Wzrost

180

Obwód ramienia

37

Obwód klatki

110

Obwód uda

60

Obwód talii

Staż na siłowni

Kilka lat

Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy)

Aktualnie brak

Ile i jakie przebyte cykle sterydowe

Nic nie było brane

Opisz swój plan treningowy

Fbw aktualnie

Cel cyklu

Redukcja i wycięcie

Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia

-

Poziom BF% (tkanki tłuszczowej)

28-30%

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy)

Do tycia bardzo duża tendencja

Stan zdrowia

Zdrowy

Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia

Brak

PPM (podstawowa przemiana materii)

Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4325 Napisanych postów 9621 Wiek 41 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 407794
I pozamiatany... A jak upadajac zlamal szczeke o blat, to jeszcze na obdukcje pojdzie i sie doczekasz bydlaku

OnGear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie no spoko, przeciez bedzie bral 3 orale, a jak te mu popsuja zoladek i watrobe to nie bedzie musial sie sam kluc... Pielegniarka to zrobi ;) Ale ona juz nie bedzie sie zastanawiac czy dac igle 0,5 czy 0,6, bo takimi 0,9 szybciej idzie i glebiej mozna wbic ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Szacuny 7521 Napisanych postów 79354 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 668415
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
flex1976
To już nie wbije nigdy następny uratowany

A dile mi wp.....ola ;)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
A tak serio.... 21 lat, diety brak, duza tendencja do tycia. Jezeli diety brak to jak mozesz wiedziec, ze masz tendencje do tycia? Na smieciach i slodyczach kazdy bedzie spasiony. No moze poza wyjatkami, ale Ty do nich nie nalezysz, bo waga 105 przy wzroscie 180 i tych obwodach to sie nie dziwie, ze pasa nie podales, ale 120 to minimum. Ogarnij diete, zrzuc tego sadla z 20-25 kg i wtedy cwicz na dobrej diecie i suplach, a na saa masz jeszcze czas. Pamietaj, ze te srodki oprocz dobra jakie daja maja tez duzo skutkow ubocznych i zostaw sobie limit zdrowia na pozniej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2818 Napisanych postów 35315 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 255017
Redukuj bez towaru , to i tak nic nie pomoże
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cykl na redu tren, testosteron, tura, deka

Fitmeal