Dosyć poważnie myśle o stalej suplementacji testosteronem . Przeczytalem wiele tematów na sfd,K** i innych forach ( do publikacji naukowych np na pubmed jeszcze nie dotarlem ale bede nad tym pracowac) o osobach będacych ON długie lata, wiele z nich to zawodowcy zażywający wiele srodków w duzych dawkach, inni to amatorzy ktorzy zdecydowali sie dlugie cykl z różnych powodów na samym testosteronie z nielicznymi dodatkami. Ci drudzy z tego co pisza nie zauwazaja wiekszych skutków ubocznych na OFFIE.
Info o mnie Jestem w 100% amatorem, Mam 25 lat. Gen endo/mezo 185 cm, 90 kg wagi, endo, bf 15-16. staz na silce 10 lat, od 2-3 lat uprawiam bardzo intensywnie sporty wytrzymalosciowe, tj bieganie i kolarstwo. treningi w tych trzech dyscyplinach oraz dieta sa ogarniete. oczywiscie nie zawsze udaje sie prozdrowotnie i prosportowo odżywiać, kazdej spolecznej istocie czasem trafi sie impreza albo piwo i pizza ze znajomymi, ale wliczam to w bilans i pozniej poprostu nie jem wegli albo np samo bialko i BTW wychodzi calkiem ok i jak i kalorycznosci, albo poprostu pokrece troche aero i tez jest ok. sa to oczywiscie sporadyczne przypadki

Moja przygoda z dopingiem jest bardzo skromna 2 leciutkie cykle na propie nieprzekraczające 6 i 8 tygodni i 350 mg ew. Dodatkowo 2 kolejne cykle na t3 i clenie. dawki równiez nie duze, t3 75mcg, clen 120
Dlaczego rozważam taka opcje ? Głowny powod to poprawa jakosci zycia. Pamietam jak wspaniale czulem sie na propie. Libido szalało, erekcja jeszcze lepsza przy minimalnych bodzcach, energia mnie rozpierałą. progress natychmiastowy mimo znikomej dawki underowego srodka ( wtedy wazylem 105 kg ) Duzo latwiej przychodziły mi sprawy intelektualne, tj nauka, koncentracja, zapamietywanie itp, równiez pewnosc siebie byla wyższa, wszystko szlo lepiej i łatwiej

Co chcialbym osiagnac - podsumowanie
- zmaczaną poprawe w poziomie libido i erekcji
- spadek wagi i utrzymywanie 8kg przy 185 cm ( obecnie 90-92)
- znacznś redukcja BF do 8-10 % ( obecnie 15-16)