SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stagnacja w procesie odchudzania

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1321

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

31

Płeć

kobieta

Waga

60

Wzrost

167

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

23%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca od 7 do 15

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Siłownia 3x w tygodniu, aeroby 2x w tygodniu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 157 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 69019
Witam.

Zakładam ten temat w celu podpowiedzi, moze jakiś ciekawych uwag osób z podobnymi doswiadczeniami.

Moja partnerka chcac zrzucic kilka kg zaczela od dietetyka. Po 6 miesiacach diety z 66 zjechala na 59, sylwetka znacznie sie zmienila. Jest osoba cwiczaca, a dieta byla niskokaloryczna, wiec trenigi okroila do 2x w tygodniu ogolnorozwojowe.

Po tym sukcesie przeszla na normalny dla siebie trenig silowy razem z aero, jednak w sylwetce nic sie nie zmienia juz od roku mimo zmian trenigow jak i zywienia. Obecne odzywianie jest ulozone pod obecny trenig. Posilki sa wazone, ilosci bialka/wegli/tluszczy byal zwiekszana, zzmniejszana i nic, stagnacja.

Pytanie, czy moze miec taka genetyke ze nic juz sie nie da zrobic czy cos ewentualnie mozna wdrozyc. Nigdy nie stosowala suplementów.

Where amazing happens

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-kobiety

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1419 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150828
Daj dietę i trenig ów pani do wglądu tutaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 157 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 69019
sniadanie:
- platki owsiane, orzechy (roznego rodzaju), zurawina/rodzynki. Ilosc platkow na porcje to 50g, ananas/jabłko

- drugie sniadanie:
2 jajka plus 100/150g warzyw. Najczesciej swiezy ogorek, pomidor, salata (wymiennie) lub w miejsce jaj ser bialy półtłusty 150g, pieczywo waza/krażki ryzowe 40g, warzywa bez zmian

obiad:
- indyk/kurczak 130g, kasza/makaron razowy 50g, 150g warzyw; fasolka zielona/zolta, brokuly, buraki, marchew swieza (wymiennie)

2 obiad:
- - indyk/kurczak 130g, kasza/makaron razowy 50g, 150g warzyw; fasolka zielona/zolta, brokuly, buraki, marchew swieza (wymiennie)

kolacja:
(w zaleznosci czy jest to dzien trenigowy czy nie)
- shake bialkowy + warzywo jak na obiad
- łosoś pieczony 100g lub sałatka z wędzonej piersi z kurczaka + warzywa 150g

To tak z grubsza, zapewne pominalem jakis skladnik. Do pierwszych 3 po łyżeczce oleju lnianego. Co jakiś czas pojawia sie rotacja w rodzaju miesa (cielecina, ryba, wołowe)


DZIEN 1

Klatka
1. pompki-plank (przejscia z

Where amazing happens

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 157 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 69019
DZIEN 1

Klatka
1. pompki-plank (przejscia z lokci na dłonie) 3x8 + rozpiętki 3x8
2. pompki na TRX kont 40 stopni 3x15 + środek klatki na maszynie 3 x 7-10

Plecy
3. ściąganie wyciągu z góry do karku 3x 7-9, wiosłowanie na TRX z wychyleniem w tył 3x15
4. siedzac sciaganie wyciagu do brzucha 3x 7-8, martwy ławka rzymska 3x15

Triceps
5. prostowanie przedramion wyciąg z góry nachwytem 3 x 12
6. pompki odwrócone na tricpes 3 x 15

Brzuch
7. podpór przodem TRX
a. odstawianie nóg w bok 3 x 20
b. podciąganie nóg naprzemiennie do przeciwnej ręki 3 x 20
c. wznos nóg naprzemiennie

8. spięcia brzucha na piłce z expanderem 3 x 20
9. spięcia na macieleżac 3 x 20

DZIEN 2

Nogi barki biceps brzuch
1. przysiady z podciągnięciem na TRX 3x15
2. wznos bioder z podciągnięciem pięt w strone pośladkó TRX 3 x 15
3. wypady do przodu z hantlami 3 x 16
4. przysiady na bosu 3 x 15
5. przywodziciele 3 x 7-10
6. odwodziciele 3 x 7-10

Barki
7. swing ketlami 3x 30
8. połprzysiad + podciągnięcie ketla do brody 3 x 15

Biceps
9. uginanie przedramion (BICEPS) TRX 3 x 15

Brzuch
10. podciąganie kolan do klatki piersiowej siedząc na ławeczce 3 x 15
11. podciąganie kolana do klatki lezac na macie 3/12/12
12. scyzoryki z piłką 3 x 20

po każdym treningu 12 min interwału.

Na chwile obecną 2 takie trenigi w tygodniu plus 2 dni bieganie 50 min. Od przyszłego tygodnia trening siłowy 3x w tygodniu.

Where amazing happens

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1419 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150828
dietę dajemy w formie zrzutu z potreningu.plk, masz napisane w temetach podwieszonych jak to zrobić. zamieść zrzut to się odniesiemy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 157 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 69019
Zrobione jak przykazano :)

Oczywiście rodzaj miesa się rotuje, za indyka pojawia się kurczak, za wołowe ryba itp. To samo z warzywami np. za fasolke jest marchew czy jakaś sałatka.

Na drugie sniadania wskakują czasami dwa jajka w miejsce sera






Zmieniony przez - nyga83 w dniu 2013-06-09 12:15:43

Where amazing happens

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1419 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150828
Dieta jest deficytowa w wapń (zaledwie 30% dziennego zapotrzebowania), potas (ledwo 60 - 70% wymaganej ilości), witaminy D i A. W dłużej perspektywie może to okazać się problematyczne nie tylko dla ogólnie pojętego zdrowia, ale także pracy nad sylwetką. Kwestę tętzreba priorytetowow porpawić.

Treningi wydają się dosć obciążajęce, jeśli redukcja prowadzona była przez wiele miesięcy, warto byłoby pomyśleć o krótkeij przewie w odchudzani po któej można byłoby wrócić do redukcji z zastosowaniem diety niskowęglowodanowej, a przy okazji zasobne w deficytowe składniki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 157 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 69019
Co do braków minerałów, to do zrobienia, dwa nie dopowiedziałem ze sa one dostarczane również w suplementacji (kompleksy minerałowo-witaminowe)

Co do drugiej czesci wiadomosci, niebardzo wiem jak sie odniesc. Czy taki sposób żywienia jak powyżej, to mozna podpiąć pod redukcję ?
Ten sposób żywienia miał na celu zwikszyć masę miesniową w konsekwencji czego utrate tłuszczu i wyrobienie lepszej sylwetki. Co do ilosci B/W/T to można coś przyciąć lub zwiekszyć ?

W kwestii trenigów, to jeden z planów treningowy zakonczyl sie w kwietniu, pożniej był miesiąc przerwy w jakichkolwiek cwiczeniu i od maja start z nowym planem.

Where amazing happens

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1250
Według mnie utnij węgli dodaj tłuszczu i białka , na noc jakiś twaróg+orzechy kcl narazie zostaw i zobaczysz jak będzie szło . Pomyśl poważnie o cardio ;) pozdrawiam .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 157 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 69019
Cardio był praktykowane bardzo długo 3 razy w tygodniu i nic to nie zmeiniło. Tętno było wylicozne prawidłowo. Dlatego teraz w nowym planie interwał.

Z których posiłków ewentualnie ciąć węgle i gdzie zwiekszyć tłuszcze ?

ps. całądieta jest pod kobiete, wiec ilosc białka chyba jest odpowiednia ?

Where amazing happens

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Węglowodany w kompocie

Następny temat

Stagnacja w zarzucaniu fatu

Fruzelina