SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Staż poniżej 12 miesięcy-tylko TUTAJ

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 400685

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 291 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3388
lol Cien ja myslalem że ty o wiele lepiej wygladasz bo tak wszystkich krytykujesz i wogule , a u ciebie nie wiem czy 34 w bicu , jest lipa i wgl .... jedynie plecy dobre ... barków nie ma wogule
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 5734 Wiek 16 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 98617
wieczorem przejrze ostatni strony dokladnie i kto spamował sobie odpocznie przez tydzien. prosiłem ograniczcie spamowanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 382 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8555
a u Ciebie ortografi nie ma w ogóle i teraz jestem na 99% że Pakiier i Animal to jedna osoba
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1062
naprawdę dajcie sobie spokój chłopaki z tymi kłótniami. Zamiast 80 stron ciekawych zdjęć i pomocnych porad to ponad połowa to g**** warty spam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 291 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3388
pakier dobrze pisał , że cały czas spamują np. Cien i Amaru i kazał żeby sobie dali spokój ale nie po co :) lepiej posty nabijać... szkoda słów na tych użytkowników .. g**** wiedzą a krytykują jakby wystąpili na Mr.Olympia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 5734 Wiek 16 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 98617
Amaru Cien PaKiieR na poczatek ban na tydzien. kolejny bedzie stały. Ja tylko raz ostrzegam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
Banuj po kolei.
Jeden dzień mnie nie było i 8 stron sporów i epitetów gimbazy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 5734 Wiek 16 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 98617
panalbin
Amaru Cien PaKiieR na poczatek ban na tydzien. kolejny bedzie stały. Ja tylko raz ostrzegam

edit Anim@l prosze wytłumacz dlaczego masz wspolne IP z PaKiieR albo macie stale bany
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47460 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Animal i Pakiier to ta sama osoba. Fotki tutaj PaKiieR'a i w tle widać siłkę "Pana" Anim@la
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 5734 Wiek 16 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 98617
a Ty chcesz bana za kablowanie ? zaraz polowa was stad poleci
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

14 lat (4 miesiące ćwiczeń)

Następny temat

Jendrzej99

Fruzelina