SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Staż na Siłowni: 4 miesiące Cel: Siła + Redukcja

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 787

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Waga

88

Wzrost

180

Staż treningowy

4 miesiące

Obwód pasa

idk

Obwód klatki piersiowej

idk

Obwód uda

idk

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Siłownia, Bieganie.

Cel/problem/opis

Siła. Redukcja
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 55
Witam, jestem nowym użytkownikiem na forum chciałbym przedstawić swój plan treningowy. Uwagi oraz porady mile widziane.

Poniedziałek (Klatka + Biceps + Brzuch).
1. WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 8 serii.
2. WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 6 serii.
3. Seria podwójna - POMPKI GŁOWĄ W DÓŁ + ROZPIĘTKI W SIADZIE NA MASZYNIE 4 serie.
4. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJĄC PODCHWYTEM 6 serii.
5. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU” 4 serie.
6. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU” nachwytem 4 serie.
7. SKŁONY TUŁOWIA Z LINKĄ WYCIĄGU KLĘCZĄC + SKŁONY BOCZNE 4 serie.

Środa (Plecy + Przedramie)
1. PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU W UCHWYCIE NEUTRALNYM 8 serii.
2. MARTWE CIĄGI 8 serii.
3. PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 4 serie.
4. ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) 4 serie.
5. Seria podwójna SZRUGSY 4 serie.
6. UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE 8 serii.

Piątek (Barki + Triceps + Brzuch + Przedramie)
1. WYCISKANIE SZTANGI SPRZED GŁOWY 8 serii.
2. WYCISKANIE W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM UCHWYTEM 8 serii.
3. Seria podwójna - PODCIĄGANIE SZTANGI WZDŁUŻ TUŁOWIA + UNOSZENIE SZTANGIELEK W OPADZIE TUŁOWIA 4 serie.
4. WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGI W LEŻENIU 6 serii.
5. Seria podwójna - POMPKI W PODPORZE TYŁEM + PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 4 serie.
6. Seria podwójna - UNOSZENIE NÓG W PODPORZE + SKŁONY TUŁOWIA Z LINKĄ WYCIĄGU KLĘCZĄC 4-6 serii.
7. UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE 8 serii.

Sobota (Nogi)
1. PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 6 serii.
2. MARTWE CIĄGI NA PROSTYCH NOGACH 6 serii.
3. PROSTOWANIE NÓG W SIADZIE 4 serie.
4. WSPIĘCIA NA PALCE W STANIU 4 serie.

Oczywiście ćwiczenia ulegają zmianie na poszczególnie partie mięśni, żeby zaatakować mięśnie z innej strony. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 27198 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 78892
siła+redukcja?
+ robisz kosmiczną ilość serii. Brakuje ci elementarnej wiedzy.
http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html
Poczytaj tematy, które są tego warte, a warte przeczytania są wszystkie (dot. zarówno diety i treningu...) i oblicz sobie zapotrzebowanie, potem wklej tutaj dietę, potem ułóż plan treningowy na redukcję - bo nie da się zrobić siły i redukcji... wszystko ocenimy i poprawimy.


Zmieniony przez - DreamEvil w dniu 2013-02-17 01:00:13

Zmieniony przez - DreamEvil w dniu 2013-02-17 01:00:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47902
żeby nie było, że ktoś jeszcze ma się wypowiedzieć, to dokładnie jak Dream.
zapotrzebowanie policz na https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 55
Nie wiem na jakiej podstawie sądzicie, że mój trening jest niewłaściwy, że brakuje mi elementarnej wiedzy. Moja dieta nie jest jakaś szczególna, staram się ograniczać węglowodany i wpierdzielać jak najwięcej białka, staram się zmieniać swoje nawyki żywieniowe powoli. Wracając do treningu efekty są bardzo zadowalające jak po tak krótkim czasie ćwiczeń, progres na ciężarach idzie jak szalony. Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2350 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 41976
Masz przeładowany ten plan zajedziesz się szybko i ciężary staną w miejscu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan 3 dniowy na mase do oceny

Następny temat

Odżywka białkowa

nutlove nowy