SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stała suplementacja, co warto?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1186

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 494 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9173
Witaminy i minerały do śniadania
Witamina C do śniadania
Omega 3 do śniadania
Witamina D3 do śniadania

Beta Alanina po treningu
Kreatyna po treningu

ZMA na noc
Ashwagandha na noc

Takie pory przyjmowania będą odpowiednie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11726 Napisanych postów 49160 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 380542
Może być

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: kubaskop@interia.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16391 Napisanych postów 127932 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1439026
betaalnine mzoeszesz dać przed treningiem

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4986 Napisanych postów 69135 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710901
Może być taki rozkład suplementacji, jak proponujesz. Ewentualnie można właśnie beta-alaninę dać przed treningiem. Warto również zwrócić uwagę na porę treningu. Jeżeli omega 3 i witaminę C dajesz do śniadania, a trening masz po pierwszym posiłku, to lepiej jest dać te dwa produkty wraz z innym posiłkiem, z dala od treningu. Antyoksydanty niekoniecznie będą zalecane w tym okresie. Więcej informacji na ten temat możesz poczytać tutaj:

https://potreningu.pl/articles/812/przeciwutleniacze-spowalniaja-regeneracje-po-treningu 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 494 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9173
Trening robię pod wieczór, ponieważ pracuję na dniówki, więc jest z dala od treningu.

Czyli beta alaninę proponujesz przed treningiem? Zamierzam jeszcze zamówić cytrulinę, w jakiej porze ją wrzucić i w jakiej dawce do stałej suplementacji?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50311 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Cytrulina max 8 g 30 minut przed treningiem betalanina powinna być rozbita na kilka dawek w ciągu dnia więc mało wygodne ja osobiście nie urzywam bety a pompa przeszkadza na treningu bo mięśnie jak z kamienia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4986 Napisanych postów 69135 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710901
W zasadzie dużej różnicy to nie zrobić kiedy będziesz stosował beta alaninę. Podobnie sytuacja wygląda z kreatyną. Nie są to suplementy działające doraźnie e chwili ich zastosowania, a po dłuższym okresie. To nie to co kofeina, czy nawet wspomniana przez Ciebie cytrulina, która wspomaga uzyskanie efektu tzw. pompy mięśniowej. 4-8 gramów na około 30 minut przed treningiem siłowym to dobre rozwiązanie.

https://potreningu.pl/articles/2257/jablczan-cytruliny-poprawia-zdolnosci-wysilkowe-i-zmniejsza-zakwasy

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 618 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11452
Przechodziłem podobnie do ciebie. Plan: (50zł Beta non stop+crea, różeniec , cofa, MZB, Omega , Wpc.

Never give up.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50311 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
domer
W zasadzie dużej różnicy to nie zrobić kiedy będziesz stosował beta alaninę. Podobnie sytuacja wygląda z kreatyną. Nie są to suplementy działające doraźnie e chwili ich zastosowania, a po dłuższym okresie. To nie to co kofeina, czy nawet wspomniana przez Ciebie cytrulina, która wspomaga uzyskanie efektu tzw. pompy mięśniowej. 4-8 gramów na około 30 minut przed treningiem siłowym to dobre rozwiązanie.

https://potreningu.pl/articles/2257/jablczan-cytruliny-poprawia-zdolnosci-wysilkowe-i-zmniejsza-zakwasy



Co do kreatyny to wasz artykuł bodajże knifa mówi co innego był wykres okres półtrwania nasycenia w ciele i od zażycia 5g poziom spadał aż do -50 % po 4 h
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9604 Napisanych postów 154501 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1209168
kwestia co chcemy uzyskać za pomocą suplementacji
jeżeli chodzi nam o typowe działanie kreatyny czy beta-alaniny to faktycznie tutaj suplementacja musi byc wydłużona w czasie aby czerpać z tego benefity. NIe mowimy tutaj oczywiscie o wykresach z badan laboratoryjnych gdzie faktycznie dzialanie moze wykazywac efekt dorazny jak chocby koncentracja substancji aktywnej we krwi.
ogolnie na jednym ze szkolen chyba u Mauricza byla poruwszana kwestia dzialania doraznego betki, ze moze ona ewentualnie przyspieszac usuwanie kwasu mlekowego i obnizac DOMS, ale z tego co kojarze efekt tez jest dosc komsmetyczny

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy już czas na spalacze?

nutloveb