SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sprzedam ławke, sztange, obciążenie

temat działu:

Targowisko

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1755

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 273 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5561
Witam. Mam na sprzedanie Ławke treningowa York 530 + gryf 185cm gwintowany z zaciskami [7kg] oraz obciążenie 4x 10kg, 2x5kg, 4x 1.25kg, 6x 0.5kg Jak sie wszytko założy na sztange to wychodzi 65kg. sprzet jest mardzo mało sniszczony kilka obtarc lekkich, stojaki wiadomo porysowane w miejscach gdzie sie odkłada sztange... sama ławka na ktorej sie lezy jest Ok nic niejest podarte jest worzadalu. jakby ktos był zainteresowany to piszcie tu i na maila damian89r@o2.pl moge porobic zdjecia i dac niema problemu. Odbiór najlepiej osobisty. ja jestem z Koszalina. Cena za wszytko 650zł bo oddzielnie nic nie sprzedaje.

;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 371
Siemka!

Jakie masz otwory w tych krązkach??
A moze samo obciązenie sprzedasz z gryfem??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 273 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5561
otwory z obciazeniu - 27-28mm taleze marki York. ale oddzielnie nic sie sprzedaje. cały komplet.

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 273 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5561


ławka

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 273 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5561


oraz sztanga. cała waży 65kg czyli gryf + tależe. za wszystko 600 zl!

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 2810 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16899
za 500 bym wzial

always the sun

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 273 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5561
eloo no nikt sie nie skusi za 600zł ;) za 700zl dorzuce 2 hantle po 16kg z mozliwoscia zmieniania ciezaru bo to z talerzami i zaciskami;) taleze od hantli spokojcie wejda na sztange wiec elegancko...


Zmieniony przez - damian89r w dniu 2008-08-19 20:56:12

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 934
jestem zaiteresowany, jestem z daleka, gdyz z Koszalina do mojego miasteczka bedzie okolo 550km, ale patrzylem cennik DHL i wyszloby za przesylke okolo 160 zl, wiec musialbym to dokladnie przemyslec, a moze zszedlbys z ceny jeszcze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 273 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5561


to co mam do sprzedania. piszcie jak chcecie cos kupic!

Zmieniony przez - damian89r w dniu 2008-08-30 09:43:50

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 599
A może sprzedasz same Hantle? Jakie mają otwory? Też 27-28mm? Ile za nie same?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 273 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5561
GG 7171991
mail damian89r@o2.pl
piszcie piszecie kto zainteresowany cene ustalimy

Zmieniony przez - damian89r w dniu 2008-09-02 17:02:45

;)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

[S] 6 kg Whey Protein Complex kokos Vanilia NOWE

nutloveb