SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sprzęt treningowy: OCHRANIACZE PISZCZELI - wszystkie pytania tylko tutaj!

temat działu:

Sztuki Walki

Ilość wyświetleń tematu: 113153

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 16
Zacznę od tego, że jest to mój pierwszy post tu a forum, a więc witam wszystkich ;) Trenuję od prawie roku Krav Maga, pod koniec tego roku mam zamiar wziąć udział w amatorskich zawodach mma a w przyszłym roku spróbować Kung Fu. Do tej pory miałem tanie ochraniacze na piszczele, ponieważ nie chciałem na początku kupować nie wiadomo jakich bo nie wiedziałem czy się wkręcę. A więc potrzebuję, żebyście mi doradzili, które ochraniacze kupić. Myślę nad King'iem, Hayabusą, Twins'em lub może Venum'em. Limit mam około 300 złoty. Chociaż znalazłem coś takiego: http://live-strong.pl/p,2948,Hayabusa_Kanpeki_Elite_2_0_ochraniacz_piszczeli.html#startbox . Jeżeli ktoś mnie wyjątkowo zachęci i powie dlaczego warto to może pozbieram te 250 więcej, ale muszę mieć powód. Zaznaczę, że od ochraniaczy oczekuję, że starczą mi na bardzo długo oraz przede wszystkim oczekuję, że nie będą się przesuwać podczas kopnięć.
Pozdrawiam
Kwiattu

#Edit
Zapomniałem wspomnieć, że na treningach ćwiczymy w butach, więc nie wiem jak do tego ma się ochrona stopy. Przyda mi się w przyszłości, ale czy narazie bez wkładania w nią nogi nie będzie przeszkadzać? A może wejdzie przez tą gumę but?

Zmieniony przez - Kwiattu w dniu 2014-07-10 17:13:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 3179 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45896
kup taki za 150zł a starczy Ci na równie długo co taki za 300zł
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 16
A jak ma się sprawa przesuwania? Bo oprócz takich normalnych zapiec na 2 rzepy widziałem też takie do mma z neoprenu zamiast tych rzepow. Jak to wygląda w praktyce?