SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sprawdzenie maxów na 1 powt.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 862

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1556 Napisanych postów 4149 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 73822
Powoli zbliża się koniec cyklu i wypadałoby sprawdzić maxymalne ciężary na 1 powtórzenie, i tutaj mam pytań kilka:

Wiadomo - rozgrzewka, tylko jaka?
1) Standardowe rozruszanie stawów, rozciąganko, jedna seryjka małym ciężarem i wio ?
2) Standardowo jak w punkcie 1) tylko ze 3 seryjki rozgrzewkowe małym ciężarem (a może dużym, albo rosnącym) i ostatnia na maxa ?

Po kilku seriach rozgrzewkowych organizm jest już trochę spompowany i wtedy zmniejsza się maxymalny ciężar jaki mógłby podnieść, dlatego nie wiem czy lepiej od razu brać się za ten ciężar czy lepiej jako 3 czy 4 seria ? Sam zauw2azyłem u siebie że zawsze najlepiej idzie mi seria 2 :)

Oczywiście prawdopodobnie nie od razu trafie w max. i czy jeżeli tak się stanie to próbę najlepiej odłożyć na inny dzień czy próbować po odpoczynku ponownie z ciężarem ciut mniejszym bądź ciut większym ? (w zależności od tego w którą stronę nie trafie z ciężarem)

Oczywiście jasna sprawa że innego dnia inny max bym sprawdzał a nie wszystkie jednocześnie. A wypadałoby w końcu profil uzupełnić ;)

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48079
..standardowa rozgrzewka ...

a potem oceniasz swój max i próbujesz tak jak napisałeś po 1 powt.
jeśli się uda, przerwa wypoczynkowa ok 2 minut i kolejna próba z większym ciężarem i tak dalej...

Zmieniony przez - Sir_Lukasz w dniu 2008-04-04 17:38:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 6379 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25740
Spojrz tutaj :
http://www.sfd.pl/przygotowanie_sie_do_wyciskania-t112265.html
http://www.sfd.pl/Wyciskanie-klatka_rekordy_-t225624-s2.html
Obawy przed spompowaniem miesnia przy 1-2 powtorzeniach az tak nie groza jak ciezar przykladowej serii 8-12 ruchow.

pozdrawiam

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1556 Napisanych postów 4149 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 73822
Dzięki bardzo. Nie pomyślałem żeby zajrzeć do części dla trójboistów :)

SOGacze dla was jak wejdą :)

Biegać szybciej, Skakać wyżej,
Time to beat: Półmaraton: 41m27s; Maraton: 1h33m49s; Annie: 7m31s

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan Treningowy + Dieta = Do oceny

Następny temat

Trening i dieta z dobrymi efektami

Wheya