SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sprawdzenie diety - lekka masa 90kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 273

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 872
Witam,

zacznę od kilku informacji:
4 maks 5 razy w tygodniu trenuję sztuki walki i do tej pory moja dieta była strasznie chaotyczna. Zwykle śniadanie jadłem w pracy, jakiś tam kupny z żabki czy tesco a na obiad jakieś spaghetti, lasagne czy inne badziewne żarcie. Ułożyłem sobie dietę, wydaje mi się zbilanoswaną, ale nie na 3500 kcal jak mi wychodzi, ale trochę mniej. Na obecną chwilę ciężko mi sobie dokładać jeszcze do jedzenia, bo po wyniszczeniu przez poprzednią "dietę" ciężko mi w siebie będzie wcisnąć więcej.

Dodatkowo przed treningiem i w trakcie BCAA plus do treningu carbo. Po treningu izolat białka.

Ankieta:

Cel : Delikatna masa, zwiększenie wydolności
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 90
Wzrost : 196
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 11% - badanie wykonywane na maszynie (a'la waga z rączką do trzymania)
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4-5x w tygodniu trening sztuk walki
Stan zdrowia : dobre
Preferowane formy aktywności fizycznej : trening sztuk walki
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : BCAA, Izolat białka, carbo
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : porażka

Myślałem też, żeby na kolację zamiennie jajka z łososiem.

Proszę o opinię i jakieś porady. Zastanawia mnie jak uzupełnić brakujące węglowodany, ale nie dokładając dużej ilości jedzenia, mój żołądek jeszcze nie jest wystarczająco rozepchany :D (najprostsze wydaje mi się zwiększenie ilości ryżu później, ale nie wiem czy to jest właściwe podejście)





Zmieniony przez - malyutki w dniu 2019-03-07 14:47:04
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16140 Napisanych postów 15510 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 334949
wynikeim z maszyny się nei sugeruj bo potrafią mieć błędy nawet koło 10%
jako wzór nie wygląda źle, makro też mogłoby być, tylko brakuje trochę źródeł zdrowych tłuszczy
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 872
A jak się prezentuje dieta po zmianie śniadania?
Dodałem carbo i izolat białka, a w dni treningowe zamieniłbym białko na BCAA. Na treningach mieszanka BCAA + carbo, dają dużego kopa, więc nie ukrywam, że bardzo fajnie byłoby mieć je w diecie. Oczywiście w dni treningowe nie brałbym ich do śniadania, a około treningowo. Dodatkowo co jakiś czas myślałem, żeby kolacyjne jajka zamieniać na łososia 150g, daje prawie identyczne wartości, ale tłuszcze ma raczej lepsze.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16140 Napisanych postów 15510 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 334949
jeżeli czujesz, że carbo Ci służy to jak najbardizej stosuj jeżlei wrzucasz w dietę, co do łososia to wrzucaj, bo nie ma co się sztywno trzymać tej rozpiski bo to tylko wzór, a trzeba urozmaicać dietę, ale jeszcze konkretnie do łososia to wybieraj nie hodowlanego tylko dzikiego
bcaa i białko to nie sa produkty zamienne, więc bcaa w trneingowe normalnie wrzucasz bez pwisywania w dietę
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 872
Bardzo dziękuję za odpowiedź i rady. Dużo już mi się rozjaśniło.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Fałdk, bądź zwisająca skóra

nutlove