SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sprężyna królewska - pytanko

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4628

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 234
Witam,

mam pytanie - czy słyszeliście kiedyś o przypadku, że komuś pękła taka sprężyna ? Pytam, bo ta moja po paru tysiącach zgięć tak jakoś trzeszczy, piszczy i w ogóle.
Jakby ktoś pytał po co mi to :P - wg mnie to świetne ćwiczenie na tłuszczyk, bo po np 70 powtórzeniach pot wychodzi od razu. W zależności gdzie trzymamy sprężynę tak ona działa, mnie udało sie nawet trochę nią wyrzeźbić. No nie będę zanudzał, bo pewnie nikogo nie interesuje ten sprzęt, natomiast chętnie poznam odpowiedź na moje pytanie :)

Wy wspierajcie mnie, a ja będę wspierał Was !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 117415
nie spotkalem sie nigdy
sprzedajemy to w sklepie w ktorym pracuje
jest na to gwarancja 2lata
generalnie jesli sie obawiasz to wyrzuc/oddaj a kup nowa nie kosztuje majątku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 234
No dzięki :)
To pewnie kupię nową - nie chodzi o cenę, tylko jak się znam to popadnę w psychozę i będę wymieniał raz w miesiącu ;)

Wy wspierajcie mnie, a ja będę wspierał Was !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 117415
nie widze w tym nic złego
oprócz wywalania pieniedzy w bloto :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 234
No to już sprawa indywidualna :P

Wy wspierajcie mnie, a ja będę wspierał Was !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 234
Aha, ale za szybką i konkretną odpowiedź sog - dzięki

Wy wspierajcie mnie, a ja będę wspierał Was !

...
Napisał(a)
Usunięty przez PePoNeNt za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 247

Chodze w dresie, w domu, w szkole, w lesie.

Szluga i sport to nierozłączna para!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50435 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Wiem, że temat stary ale nie chcę zakładać nowego. Od dziś też mam taką sprężynę. Nieźle "daje" po przedramionach i ramionach. Na początek jak mi listonosz ją przyniósł, to tak z czystej ciekawości zrobiłem 20 powtórzeń. Potem długo czułem ból w mięśniach. Ćwiczę hantlami, sztangą itp. ale nigdy nie dostałem takiego kopa jak po tej sprężynie. Teraz pod wieczór po swoim stałym cykle ćwiczeń dorzuciłem te ze sprężyną i odczuwam efekt (raczej skutek) tych ćwiczeń. Nie wiem czy to dobrze czy źle?
Odnośnie pytania zadanego na początku tematu, to wydaje mi się, ze co jakiś czas trzeba na siłę tą sprężynę dokręcić. Widziałem to na jakimś filmiku i nie wiedziałem o co chodzi. Facet skręcał raz jedną raz druga rączkę i używał do tego sporo siły. Wystarczy tylko przyjrzeć się jak ta sprężyna jest zrobiona i wszystko jest jasne. U mnie rurki wchodzą mniej więcej do 7-8 zwoju sprężyny. Będę to co jakiś czas sprawdzał, np. dokonując pomiaru długości albo licząc wspomniane zwoje.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

hit

Następny temat

Skonczony abs 2

nutloveb