SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sporty Walki , Masa na siłowni i kreatyna - fakty z praktyki czyli test

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10644

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 85996
Cześć


chce wprowadziccoś nowego

co mam nadzieje się rozwinie w przyszłości

mianowicie od 4 września ruszam z cyklem treningowym mającym na celu poprawe siły i wytrzymałości przy niedużym podbiciu suchej masy mięsniowej ( 1-2 kg )

4x w tygodniu bede trenował na siłowni
4x w tygodniu bede trenował na sali ( 3x vale tudo i 1x muay thai )

do tego wysiłek aerobowy 3x30 min po treningu siłowym

trening na siłowni będzie tu przedstawiony

moja dieta również, coby potwierdzić topic Keha o odżywianiu w SW

suplementacja

kreatyna - kre alkalyn 2500 Olimp - każdy w SW "boi sie" kreatyny , która zalewa i wogóle jest dla pakerów

sprawdzimy to , licze na poprawe wytrzymałości , regeneracji , siły i co ? i brak zalania wodąstąd też mój wybór padł na kre alkalyn a nie monohydrat ( nie jadłem wcześniej kreatyny )

do tego jako uzupełnienie diety gainer i białko + carbo

witaminy i omega3

test ma traktować o poprawie wyników ( lub nie ) oraz przydatności suplementacji i dobrego odżywiania w treningach sportów walki

oraz czy siłownia i masa mięsniowa przeszkadzają w walce



jest jeszcze jedno pytanie , w jakiej formie byście chcieli widzieć ten topic , bo równorzdnie będę prowadziłtopic w suplementacji ale tam ebdzie sie głównie rozchodzić o mase i siłe oraz %bf , oraz co najbardziej Was w tym inetersuje

bo nie ukrywajmy

to dla Was.


Pozdrawiam Niwix
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 20426 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 84546
Będzie ciekawie.
Sam nie wiem, o czym chciałbym, aby traktował temat, pozwolę wypowiedzieć się innym. Będę śledził zresztą oba.

Co do przewagi KA nad mono - mono tylko w trakcie cyklu zalewa wodą, przez co szybciej wydaje się, że jesteś większy. Masa jednak wpada (przy dobrej diecie) sucha, a woda schodzi po cyklu.

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 269 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12109
Bardzo fajny pomysl. Zwlaszcza za ja tez zaczynam od 4 wrzesnia treningi bjj wraz z silownia + suplementacja

Zmieniony przez - Feather_ w dniu 2006-08-28 23:24:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 721 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5610
Rewelacja.
Uwzględnij, proszę, zmianę (o ile takowa zajdzie) swojej szybkości i dynamiki uderzeń.

śmierć w oczach
>>> LIVING ON THE EDGE <<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 6323 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19141
Zobaczymy co to będzie
POWODZENIA

http://www.sfd.pl/temat279968  - Wejdź i przyznaj SOG'a

*** Mafia Ślązaqf ***

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1702 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16720
Czy Twoje dane w profilu są aktualne ?

"masz swą wolę w komplecie z honorem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 85996
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 724 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16463
Napisz ten trening na siłowi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 85996
TRENING

wtorek klatka bic

pompki na poreczach 3x max

wyciskanie na skosie 12/10/8/6

rozpietki na skosie w serii łączonej z bramą 3x15-12


uginanie z łamanym gryfem w oparciu o ściane 12/10/8/6

młotki na skosie w serii łącz. z ugianniem w oparciu o kolano 2-3 x 15-12

+aero / stretching

krótkie przerwy max 60 sekund


Czwartek

plecy tric

podciganie szerokim chwytem do karku 4x max

wyciąg górny do klatki w serii łączonej z wiosowaniem 3x12-10

wiosłowanie sztangielką 3x15-12

martwy klasyczny 12/10/8/6

dzień dobry w serii łączonej z unoszeniem z opadu 3x15-12


francuskie w siadze ze sztangą 12/10/8/6

wyprosty z linką przy wyciągu w serii łączonej z wyprostami w opadzie 2-3x 15-12

+aero stretching


Sobota

barki łydka brzuch

unoszenie bokiem na skosie 3x15-12

wyciskanie z przodu w siadzie 12/10/8/6

triset
unoszenie przodem / bokiem / w opadzie 3x15-12

seria łączona wspiecia na palce w siadzie / staniu 4x20

+ brzuch ( z obciązeniem , nie dobrałem ćwiczeń jeszcze góra + dół + skosy )

+aero stretching

Niedziela

nogi + przedramie

super seria
wyprosty na maszynie z uginaniami 4x15-12

siady ze sztangą z przodu 12/10/8/6

wykroki ze sztangielkami w serii łączonej z wypychaniem na suwnicy 4x15-12

+brzuch

+aero stretching
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 269 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12109
Sam zes rozpisal ten trening? Wydaje mi sie ze na barki mozesz dorzucic jeszcze jedno cwiczenie i szrugsy by sie przydaly
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 85996
mama pisała

na barki starczy

ale o szrugsach ostatnio myslałem i stwierdziłem że brakuje ich w planie własnie w dzień barków.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

poradnik - taki mały c.d.

Następny temat

Polak skazany na 12 kar śmierci - narkotyki - Tajlandia

Wheya