SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Spora redukcja, rozpoczęcie zdrowego trybu życia!

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3182

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 228
Witam,
Chciałabym się Was poradzić.
Mam 32 lata, 171 cm, ważę 93 kg.
Wymiary
Biust - 109
Pod biustem -90
talia -82
pępek - 87
biodra (najszersze miejsce) - 118
udo - 68
łydka - 44

Moja najwyższa waga jaką osiągnełam kilka lat temu to było 105,9 kg. Odchudzałam się z dietetykiem - schudłam 13 kg, wróciło do 101 po jakimś czasie. Obecnie od początku grudnia z porażkami weekendowymi zeszłam już do 93 kg - na diecie 1000 kcal, pózniej jakiś dziwny eksperyment z tłuszczówką... było bez ćwiczeń, jedynie więce ruchu na zasadzie - wysiądę przystanek/dwa przystanki wcześniej.
Obecnie od 3 tyg chodzę na siłownie - 3-4 (2 razy samodzielnie tylko bieżnia ok. 60-90 min, a pozostałe w dni kiedy mam np BPU albo Crossfit (45 min) x tyg bieżnia - szybki marsz na tętnie pomiędzy 110-135 (staram się utrzymywać średnio ok. 125, ale coraz trudniej, kondycja się poprawia, a nogi nie nadążają, więc chodzę pod górę). Oprócz tego 1x tyg BPU, i 2-3 razy ćwiczenia na zasadzie Crossfitu, do tego 1x tyg Basem.
Od jakiegoś czasu czytam forum SFD i zmądrzałam co do diety, spróbowałam jeść wg tych zasad które tutaj można doczytać, proporcje białko/tłuszcz/węgle - zwiększyłam limit kalorii i waga rusza w dół, bo 2 tyg stała w miejscu jak zaklęta po tym jak zaczełam ćwiczyć.
Najpierw chciałabym Wam przedstawić mój rozkład dnia, a potem jak jem posiłki - bo rozplanowanie sprawia mi sporą trudność:
6.30 I śniadanie
od 7.30 do 15.30 w pracy więc posiłki ok. 10, 14
o 16.30 jestem w domu
na 19.30 mniej więcej idę na siłownie i jestem tam długo np do 21, a w pt jeszcze po siłowni na 22 mam basen i chce go tez w środy wprowadzić.

Jak rozłożyć jedzenie.
Jem tak
6.30 I śniadanie - owsianka z orzechami, rodzynkami i mlekiem 1,5%
10.30 II śniadanie
- kromka chleba razowego albo ze 100 gr łososia, sałatą i pomidorami
- kromka chleba razowego z sałatą, pomidorami, pastą (jajko, makrela, 50 gr twarogu, odrobina jogurtu nat+ ciut musztardy)

Co jeść w tym momencie w pracy jako ten drugi posiłek, co po powrocie do domu o tej 17 i po siłowni posiłek potreningowy będzie jednocześnie moim ostatnim?
Mam z tym serio problem, o ile ranne to rozkminiam, tak tych pózniejszych to już nie bardzo.
Pozdrawiam, i proszę o pomoc.

Do something today, that your future self will thank you !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Oj, oj, oj, oj... Źle się zabierasz
Przed Tobą sporo pracy i powinnaś postawić na powolne chudnięcie, choćby i ze względu na fakt, że przy szybkim chudnięciu mogą Ci zostać koślawe kolana Poczytaj sobie dzienniki shrimp, aneiko i anister na początek. A potem powiedz, czy jesteś gotowa na coś takiego

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 228
Martucca
Oj, oj, oj, oj... Źle się zabierasz
Przed Tobą sporo pracy i powinnaś postawić na powolne chudnięcie, choćby i ze względu na fakt, że przy szybkim chudnięciu mogą Ci zostać koślawe kolana Poczytaj sobie dzienniki shrimp, aneiko i anister na początek. A potem powiedz, czy jesteś gotowa na coś takiego


;) Koślawe kolana mam od urodzenia :) ale właśnie jestem nastawiona w tej chwili na wolne chudnięcie, limit zwiększylam do 1600 (moje zapotrzebowanie to jakieś 2300)ale ze względu na to, że nie wychodzę od nadmiaru, tylko od dawek głodowych (ostatni miesiąc 1200), nie chciałam bardziej zwiększać, myślę że kolejnym krokiem będzie zwiększenie o 300 do 1900.
Właśnie shrimp czytałam co nieco... i się już pogubiłam :(


Zmieniony przez - Katja w dniu 2012-03-08 14:18:38

Do something today, that your future self will thank you !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Dobra, bierzemy się za to Wypełnij jeszcze ankietę z regulaminu, bo trochę danych mi brakuje, żeby konkretny rozkład ustalić.

No i jeszcze taka sprawa: jak ze zdrówkiem? Cholesterol, glukoza na czczo, ciśnienie krwi?

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 935 Wiek 43 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 27598
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 228
Ankietę? Czy to chodzi o te dane w profilu rozszerzonym? Bo nie znalazłam nic innego.
Zdrowie na szczęście dobrze, badania krwi robione niedawno- idealne.
Jedyne co kiedyś mi dietetyczka zasugerowała to - nietolerancja nabiału - krowie białko. Staram się więc jakoś tak to ograniczać, ale kocham mleko i przetwory mleczne.
Kocham ryby pod każdą postacią, i to z czego mi najciężej zrezygnować - słodkie i pieczywo.


Zmieniony przez - Katja w dniu 2012-03-08 14:36:08

Do something today, that your future self will thank you !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Regulamin działu, tam masz wzór. Skopiuj, uzupełnij i wyślij w poście

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 228
Płeć: Kobieta
Wiek: 32
Waga: 93
Wzrost: 171
Obwód w biuście: 109
Obwód pod biustem: 90
Obwód talii w najwęższym miejscu: 82
Obwód na wysokości pępka: 87
Obwód ramienia: 34
Obwód bioder: 119
Obwód uda: 69
Obwód łydki: 44
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: wg kalkulatora na exerceo, na podstawie wagi i pomiarów 28%

W którym miejscu najszybciej tyjesz: biodra/uda/pośladki
W którym miejscu najszybciej chudniesz: talia/brzuch/twarz
Aktywność w ciągu dnia : praca siedząca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): do tej pory zero, od 3 tyg siłownia (aeroby, 7cross) oraz pływanie
Odżywianie: do tej pory od listopada dieta 1000, następnie 1200 kcal
Cel: redukcja
Co lubisz jeść na śniadanie: owsianka z orzechami i suszonymi owocami (rodzynki, żurawina, śliwki), omlet, pieczywo
Co lubisz jeść na obiad: różne mięsa z warzywami
Co jako przekąskę: owoce, orzechy, ryby wędzone, paluszki surimi
Co jako deser: owoce/ kawa z mlekiem/ ciastka owsiane
Ograniczenia żywieniowe: nabiał powinnam ograniczać
Stan zdrowia: badania krwi w porządku, lekkie bóle stawów – kolana, kostki (też kiedyś kontuzja stawu skokowego)
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia – bieżnia, crossfit; pływanie, w cieplejszą porę roku – rower, i dużo spacerów z psami, może nordic walking bo mam kijki
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: aktualnie nie stosuję nic, ale niedawno zaliczyłam też przygodę z adipexem, dawno temu diety proszkowe
Stosowane wcześniej diety: 1000kcal, 1200 kcal, jakieś przygody sto lat temu z kopenhaską, w zeszłym roku na wiosnę - Dukan (1,5 miesiąca – ból nerek, w wynikach wyszło nie pamiętam dokładnie co, ale wskazywało, że trzeba było przestać), Gacy – I faza – 3dni osłabłam totalnie na tym karczku,
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak


Zmieniony przez - Katja w dniu 2012-03-08 14:50:42

Do something today, that your future self will thank you !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3212 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43554
Katja, dobry poczatek, jak dostaniesz zalecenia to sie ich trzymaj
i powodzenia!

The best way to predict your future is to create it.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 228
Dodam również, że po 15 latach od pn nie palę.

Do something today, that your future self will thank you !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 228
Może ja jeszcze swoją dzisiejszą michę do teraz zaprezentuję:

6.30 I śniadanie
płatki żytnie - 30 gr
rodzynki - 15 gr
orzechy wł. - 15 gr
śliwka suszona - 15 gr (2 szt)
mleko 0,5 % - 150 ml

10.45 II śniadanie
kromka chleba żytniego pełnoziarnistego(70 gram)
pasta własnej roboty (1 jajko, 50 gr makreli wędz., 50 gr twarogu lekkiego, 1 łyżka jogurtu nat., pomidor

14.30 obiad
50 gr (w sensie pół surowego woreczka po ugotowaniu) ryżu pełnoziatnistego
pierś z kurczaka 150 gr
pomidor

Zgrzeszyłam kasztankami (2 szt)

17.00
makrela wędzona ok. 100 gram
ogórek zielony
kiełki brokul
oliwa z oliwek
orzechy włoskie 20 gr

ok. 19 trening
1) bieżnia 60 min
2) trening z elemenatami z crossfitu(3 serie)
skakanka 30 powt.
przysiady z kattlebellem 15
na ławeczce ze sztangą w rękach podciągnięcia kolan do sztangi 15
pompki 10
podciągnięcia na kółkach z "leżenia"
3)10 min Orbitrek

posiłek wieczorny??
twaróg
banan
orzechy

Wyszłoby w takim układzie 1900 kcal B-108/T-79/W-158
Dużo węgli wg mnie... i jednak wolałabym się zamykać w 1700-1800 kcal.


Zmieniony przez - Katja w dniu 2012-03-08 18:14:36

Do something today, that your future self will thank you !

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dzień Kobiet

FuckBaton