SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Split przy bólu kolan

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 784

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 34
Witam wszystkich, jestem początkujący na forum, z siłownią też za wiele styczności w życiu nie miałem (chociaż oczywiście zdarzyło się), a mam zamiar na poważnie zacząć. W związku z tym mam parę pytań.

1. Mam zamiar robić splita i np. jednego dnia robię klata+bic, to najpierw robię wszystkie ćwiczenia na klatę, a potem dopiero bica, czy jakoś to przeplatać?
2. Od jakiegoś czasu mam zapalenie kolan, chcąc szybko osiągnąć wyniki przepracowywałem kolana i teraz mimo że jest już sporo lepiej nadal odczuwam ból przy noszeniu ciężkich rzeczy, itp. W związku z tym moglibyście mi poradzić, jakich ćwiczeń kategorycznie powinienem unikać? I czym ewentualnie można je zastąpić? Domyślam się, że niestety taki martwy ciąg odpada... Próbowałem, niestety bez skutku, znaleźć na forum temat z podobnym problemem, więc może mógłby ktoś zasugerować plan ćwiczeń nieobciążających za mocno właśnie kolan? Mam 18 lat, 180cm, 60kg, ile wezmę na klatę, itp, nie wiem, ale kilkadziesiąt pompek i parę podciągnięć zrobię :)

Z góry dzięki

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 60

Wzrost: 180

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: brak, parę miesięcy ćwiczeń w domu

Uprawiane inne sporty: piłka nożna, tenis, od momentu startu ćwiczenia na siłowni i przejścia bólu kolana - pływanie, bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full

Dieta: żadna konkretna, staram się produkty mniej więcej wg wskazań treningu masowego, utrzymywać 5 posiłków dziennie, itp.

Przeciwskaznania medyczne: opisany wyżej ból kolan

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!