SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Split i brak osiagnięć

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1252

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29
Witam, od razu zaznacze, ze dluzszy czas przegladam forum, ale dopiero teraz postanowilem sie zarejestrowac, bo szukam pomocy.

Problem jest taki:

Robilem kolo 4 miesiecy fbw, ale duzych efektow to nie przynioslo, jest wzrost sily, ale masy/wygladu raczej srednio, wiec postanowilem przerzucic sie na trening dzielony - split. Wynalazlem cos takiego:

Poniedziałek:
Klatka:
- Wyciskanie sztangi plasko 10-8-6-6
- Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10-10-10-10
- Rozpietki na lawce skośnej 12-12-10-10
Triceps:
- Pompki na poreczach 12-10-8-6
- Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10-10-10-10

Środa:
Plecy:
- Martwy ciag 10-8-6-6
- Podciaganie na drążku szerokim nachwytem 10-10-10-10
- Wiosłowanie sztangielka w podporze o ławke 10-8-8-8
- Szrugsy 20-15-10
Biceps:
- Uginanie ramion ze sztanga 12-10-10-8
- Uginanie ramion ze sztangielkami sztangielkami uchwycie młotkowym 10-10-10-10

Piątek:
Nogi:
- Przysiady za sztanga na barkach 10-8-6-6
- Prostowanie nog w siadzie na maszynie 10-10-10-10
- Uginanie nog w lezeniu na maszynie 10-10-10-10
- Wspięcia na palce w siadzie 20-12-10-10
Barki:
- Wyciskanie sztangi z za głowy 12-10-8-8
- Unoszenie sztangielek bokiem 10-10-10
- Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 10-10-10

Pare pytań:
a) Czy da się zamienic te cwiczenia: wysciskanie sztangielek na skosnej, rozpietki na cwiczenia ze sztanga/atlas, mc na dziendobry? Wyglada to tak ze mamy na silowni na sztangielki zalozone milion kg i nie da sie ich normalnie podniesc/rozkrecic tym bardziej, a mc sie boje, bo robilem jakis czas i zaczal mnie walic krzyz. Co ewentualnie dodać, odjąc, poprawić?
b) Kupilem "CreaForce" 400 ampulek FitMax'a i "EasyGainMass" 5 kg tez fit maxa. W sklepie powiedzieli mi zeby ta kreatyne brac tak:
DT: 4 rano na czczo, 4 pol godziny przed treningiem, DNT: 4 rano na czczo, a tego gainera 2 miarki po treningu. Dodam, ze wstaje wczesnie rano ( 5:15, o wlasny interes trzeba dbac) i czy to wszysto bedzie dobrze razem grac?

Jesli wynajde jakies pytania, to jeszcze sie zglosze, prosze o dyskusje. Pozdro

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 84

Wzrost: 196

Cel treningowy: Masa/siła

Staż treningowy na słowni: Koło 4 m-cy

Uprawiane inne sporty: Biegi, ale raczej rzadko.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Full siłownia

Dieta: Brak, bo nie chce jak robokop liczyc kalorii. Jem duzo owocow i warzyw, unikam slodyczy i fastfoodow.

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Do tej pory brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 522 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5001
twoj problem to brak odpowiedniej diety masy bez diety nie masz szans zrobic .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 146
A ja myślę, że problemem jest brak wiedzy, bo zacząłeś od treningu średniozaawansowanego, a ciało nie zostało do tego przystosowane. Zacznij od obwodów i treningu cardio, żeby organizm zaczął wykorzystywać tlen na wyższych poziomach tętna. Po około 2-3 miesiącach przejdź na metodę stacyjną, czyli "wszystko na każdym treningu" tylko zmieniaj ćwiczenie. Po kolejnych 3-4 miesiącach możesz spokojnie przejść na to, co robisz obecnie, tylko
Pn - klatka, triceps
Śr - nogi, barki
Pt - plecy, biceps

To jeden z trzech schematów metody bodybuilding, ale wszystkie są stawiane na równi. Trenuj w sieci i szukaj informacji - one przyspieszą Twój rozwój ];0)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29
Brak wiedzy niekoniecznie, zaczynalem przeciez od fbw.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Ja powiem tak ja sie nie zgodze z brakiem wiedzy czy brakiem diety bo z tego co czytam to jesz poprostu zdrowo ja sam diet specjalnych nie robie staram sie jesc regularnie, ja bym sie pokusił o takie stwierdzenie DLA KAŻDEGO CO INNEGO, nikt nie powiedział przeciesz że na wszystkich bedzie działał FBW i nikt nie powiedział że dla wszystkich jest SPLIT (odpowiedz sobie czy jestes wstanie tak zniszczyć miesien żeby odpoczywał tydzień czasu bo jesli nie to nie podchodz pod SPLIT)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
A CO DO SUPLEMENTÓW to powiem tak jeśli chcesz biegać na krótkie dystanse to prosze bardzo jeśli cie interesuje maraton treningowy to wes tego nie ruszaj cos kupił
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29
A CO DO SUPLEMENTÓW to powiem tak jeśli chcesz biegać na krótkie dystanse to prosze bardzo jeśli cie interesuje maraton treningowy to wes tego nie ruszaj cos kupił

Co masz na myśli?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
widzisz z treningiem jest podobnie jak z łamaniem kości- miesien łamiesz pozniej jest zrost- regeneracja i miesien staje sie slniejszy przygotowany na ten rodzaj nacisku co poprzednio (to jest taki ogólny zarys) na poczatku twoj organizm nie jest przyzwyczajony na wielki wysiłek wiec raguje na praktycznie każdy ale pod wpływem czasu bedziesz musiał coraz ciezsze treningi miec, ale zawsze jak u każdego sa zastoja z których ciezko ruszyć i wtedy dobrze miec takie narzedzia jak kreatyna ale tak żebyś sens zrozumiał
TO CO OSIAGNIESZ NA SUPLEMENTACH (KREATYNIE) OSIAGNIESZ BEZ SUPLEMENTÓW WIEC PO CO ?????? dwa razy ten sam środek dobrze nie zadziała
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1793 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11645
Co do supli to się zgodze, ale co do diety to nie.

Jeżeli idzie siła a nie idzie masa, to masz za mało kcal albo białka w diecie i tyle. Jeżeli idzie siła to plan jest dobry.

Life is to short to be small :)
http://www.sfd.pl/Moja_siłownia_:_-t821837.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 168 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1663
Podstawa to dieta, be niej nie ma efektów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 522 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5001
AMEN
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta (POMOC)

Następny temat

zero stazu

nutlove nowy