SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Split dla początkującego, przeróbka oraz ocena planu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 543

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

20

Waga

69

Wzrost

178

Cel treningowy

Ogólna rozbudowa sylwetki

Staż treningowy na siłowni

Jakiś czas temu 6 miesięcy

Uprawiane inne sporty

Skateboarding

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

taki sprzęt: http://i39.tinypic.com/mvt8j8.jpg

Dieta

staram się

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

wada postawy

Zażywane suplementy

w szafce białko i gain bolic 6000, ale zacznę jeść jak się trochę rozćwiczę

Ostatnio przerabiany plan

split

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

nigdy się nie sprawdzałem w kwestii ile wycisnę, trening na klatke robiłem obciążeniem 40kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 154
Siemanko, niedawno zakupiłem sobie w okazyjnej cenie atlas Domyos BM 740 aby w końcu zacząć ćwiczyć, wcześniej ćwiczyłem troche ze znajomym, ale godziny pracy nam się nie zgrywały i musiałem odpuścić.. poniżej zamieszczam plan jaki wtedy realizowałem, zależy mi głównie na ogólnej rozbudowie rzeźby ciała i przybraniu paru kilogramów, od paru lat jeżdżę na deskorolce więc do ćwiczenia nóg nie trzeba przywiązywać dużej uwagi ponieważ już są bardzo nieproporcjonalnie "umięśnione" w porównaniu do reszty ciała, z planu który realizowałem w modyfikacjach chciałbym jakoś zastąpić czymś ćwiczenia obciążające mój kręgosłup z którym niestety mam problemy. poniżej zamieszczam mój stary plan:

Nogi: Przysiabbdy ze sztanga na barkach 3s
Plecy: wiosłowanie 3s
Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s
Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 2s
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s
Triceps: Wyciskanie sztangi wasko 2s

Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s
Plecy: MC 3s
Klatka: Wyciskanie sztangi na płaskim 3s
Barki: unoszenie wzdłóz tułowia 2s
Biceps: IADZIE PODPORZE O KOLANO 2s
Triceps: WYCISKANIE „FRANCUSKIE” 2s

Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s
Plecy: wiosłowanie 3s
Klatka: rozpietki 3s
Barki: Wyciskanie sztangi z przed glowy 2s
Biceps: sztangielki 2s
Triceps: WYCISKANIE „FRANCUSKIE” 2s

seria - 12 powtórzeń

jeśli by się dało chciałbym ćwiczenia w stójce zamienić na jakieś mniej obciążające kręgosłup, być może da się to jakoś zrobić przy pomocy wyciągu ? przysiady ze sztanga chyba można zastąpić ćwiczeniem nóg na elemencie atlasu do tego przystosowanym ? proszę o jakieś porady, konsultację, nie chcę nic samemu zaczynać aby sobie nie pogorszyć sprawy kręgosłupa. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 154
Odświeżam, bo już na drugą stronę poleciało :(
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Push & Pull

Następny temat

Trening na rzeźbe - wiem że już pewnie było!!

Nutlove-choco