SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Split dla cwiczacego 1.5 roku .

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 741

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Waga

69

Wzrost

180

Cel treningowy

Sila

Staż treningowy na siłowni

1.5
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1388
Chcialbym zapytac co do splitu:
http://www.sfd.pl/[art]_Split__partia_2x/tydzien._Dla_początkujących_i_nie_tylko...-t414311.html
Czy dobry jest ten split na zwiekszenie sily i zbudowanie miesni ?

A: klatka, barki, tricepsy.

Wyciskanie sztangi płasko 3s
wyciskanie sztangielek skos w górę 2s
rozpiętki 2s

wyciskanie sztangielek siedząc 3s
unoszenie sztangielek w opadzie 2s

wyciskanie francuskie sztangi siedząc 3s.

B: nogi, plecy, bicepsy.

przysiad ze sztangą 3s
przysiad wykroczny 2s
uginanie leząc 2s
wspięcia na palce 3s do maxa

Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 3s do maxa
wiosło sztangą podchwytem 2s
MC 3s

uginanie ramion ze sztangą 3s

I tu zaczna sie moje pytania :
1. Przy ktorej cwiczeniach stosowac progresje
2. Chcialbym gdzies wsadzic tutaj brzuch a dokladniej przy kazdym treningu poniewaz zalezy mi na zlapanie wygladu miesni brzucha. Chodzi mi o podciaganie tulowia na drazku, brzuszki, mozliwa skakanka .
3. Jaka diete do tego stosowac, wysoko bialkowa ? Bo chcialbym rowniez zakupic bialko .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 917 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15994
jeśli twoim głównym celem jest siła to dieta wysokowęglowa, progresje możesz stosować praktycznie w prawie każdym no może oprócz rozpiętek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1388
Ktos sie jeszcze udzieli ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3991 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 340395
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1388
Płeć : Men
Wiek : 16
Waga : 70
Wzrost : 180
Cel treningowy : Siła + nabranie wygladu .
Staż treningowy na siłowni : 1.5 roku
Uprawiane inne sporty : Brak
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Sztanga, sztangielki, lamana, lawka. Poki co brak drazka ;x
Dieta : Brak
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) : brak
Zażywane suplementy : W zamiarze białko
Ostatnio przerabiany plan : Swoj, bardzo kiepski . 3 x w tyg po 2 partie . W tym na kazda partie po 4 cwiczenia i 3,4 serie.
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) : Przysiad nie sprawdzany, Marty ciag okolo 80 +, laweczka 80
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1388
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3991 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 340395
Nie zbudujesz mięśni bez dobrego odżywiania.

Co do samego planu-można to lepiej ułożyć,jeżeli mowa o splicie w którym każdą partię przerabiamy 2x w tygodniu.

Polecam podział push/pull lub góra/dół ciała.
W podwieszonych wszystko znajdziesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1388
Niestety zaczalem juz ten plan. Koncze juz tydzien jego . Nie wiem czy go dalej realizowac czy zmienic na jakis. Jakies propozycje co do lepszego planu ? I brzuch gdzie wsadzic, zalezy mi na ladnych cegielkach do wakacji .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1388
Udzieli sie ktos jeszcze?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak wrócić do formy?

Następny temat

SIŁOWNIA

nutloveb