SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Split 4dniowy pomoc w dobraniu ćwiczeń

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 604

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

16

Waga

79,5

Wzrost

186

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

1 rok

Uprawiane inne sporty

Fitness (TABATA)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full osprzęt siłownia

Dieta

Tylko liczenie kalorii

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

kreatyna, gainer

Ostatnio przerabiany plan

split 3 razy w tygodniu

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad 115kgx1 Martwy 100x1 wyciskanie 90kgx4
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 233
Witam mam problem chce przerzucić się z 3 dniowego splifa dosć typowego pon: Klatka Barki Trceps, Śr: Plecy biceps Pt: Nogi brzuch na coś bardziej zaawansowanego. Mam na myśli 4dniowy trening split. Lecz jest to początek mojej przygody z tego typu nowością więc mam problem jak rozplanować trening dobrze w tygodniu aby mięsnie miały trochę czasu na regeneracje oraz jak połączyć dane partie mięśniowe i jak to najlepiej zadziała. W sensie jakie partie łączyć z jakimi aby na drugi dzień jakaś partia nie okazała się słabsza.. chodzi gdy np robie plecy to następnego dnia nie moge robić bicepsu.. tzn mogę ale czuje lekki deficyt jeśli chodzi o siłe. Dlatego prosze o pomoc w rozplanowaniu tego. Z góry dziękuje i pozdrawiam :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 233
Moim zdaniem wporządku ale te ćwiczenia jakoś średnio mi podchodza, chodzi o ich ilość no że wolałbym miec na partie minimum 3-4 ćwiczenia, Ale w pewnym sensie pomogło jeśli teorytycznie chce to sobie mogę sam je dodać.


Zmieniony przez - QsQ w dniu 2017-01-02 15:11:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Więcej nie znaczy lepiej. Popatrz dokładniej na konstrukcję tego planu. Trenując klatkę i naramienne, atakujesz już wystarczająco obie partie. Resztę barków przerabiasz przy plecach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 233
No rozumiem ale spójrz też na ćwiczenia na klatkę jest ćwiczenie na płaskiej wyciskanie które bardziej wzmacnia i buduje siłe niż mase, to zostają dwa ćwiczenia tam skos i ewentualnie no te pompki na poręczach sądzę że to stanowczo za mało :/ Dodałbym do tego może jakieś rozpiętki i zamiast pompek to skos głową w dół?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Oj słabe masz pojęcie wyciskanie na płaskiej to fundament, buduje i masę i siłę. Rozpiętki potrzebne, jak świni siodło, choć oczywiście możesz je dołożyć. Pompki - podstawa, wycisk na skosie ujemnym - tania i niepotrzebna ekwilibrystyka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340614
Wyciskanie sztangi oczywiście buduję klatkę. Faktycznie pracuje tutaj cały łańcuch funkcjonalny , ale w przypadku początkujących nie potrzeba dużej ilości ćwiczeń uzupełniających. Te ruchy są dla Ciebie nowością, więc mięsnie bedą sie rozrastały w szybkim tempie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan Treningowy 4dniowy.

Następny temat

Ilość treningów

Water