SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Specyficzny trening, proszę o pomoc - dynamika, poprawa przyśpieszenia

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

Ilość wyświetleń tematu: 1495

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 390 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15203
Siema.

Znalazłem dziś trening dla footballistów i w sumie i tak miałem przejść na coś takiego. Nie interesuje mnie zbytnio masa, głównym założeniem planu ma być siła dynamiczna, poprawa przyśpieszenia i biegów na krótkim dystansie. Oczywiście prosiłbym o poprawę, jeżeli uznacie, że coś jest złe. Szczególnie o wypowiadanie prosiłbym ludzi, którzy takimi treningami trenowali i wiedzą gdzie będzie błąd. Jeszcze napiszę, że ostatnie kilka miechów leciałem splitem. Jeżeli chodzi o rekordy na 1x to szczerze powiem, że nie wiem jak jest na dzień dzisiejszy, bo nie robiłem ostatnio maksów, ale w kilku powtórzeniach to byłoby: klata - 3x90kg, przysiad (nie mam zielonego pojęcia, bo robiłem po 8x80kg w dużym zapasem), martwy 6x98kg.

No więc przejdźmy do planu:
Dzień 1:
1.Podrzut
2.Płaska
3.Przysiad ze sztangą na plecach
4.Wiosłowanie jednorącz (sztanga albo sztangielka, jeszcze zobaczę)
i tak się zastanawiam czy niczego tutaj na bary nie wrzucić, unoszenie bokiem sztangielek itp.

Dzień 2:
1.Rwanie (na początku będzie lipa, bo dopiero zaczynam, ale po pewnym czasie nauczę się dobrze wykonywać)
2.Przysiady ze sztangą z przodu (nigdy nie robiłem)/prostowanie nóg na maszynie/przysiad bułgarski/wykroki
3.Zginanie nóg na maszynie leżąc na brzuchu (chyba, że nie potrzeba, ale naczytałem się gdzieś, że lepiej ćwiczyć dla równowagi mięśni czworo i dwugłowych, co myślicie?)
4.Ściąganie drążka podchwytem jak radził WODYN

Dodam, że ćwiczenia wykonywane są w seriach 5x5.

I teraz mam kilka pytań, bo brakuje mi tutaj MC. Myślicie, że się nie przyda?

Chciałbym zostać przy 2 dniach treningu. W 3 dzień np. w sobotę zrobiłbym sobie jakieś obwody, bo akurat drążek w domu mam, więc coś bym wymyślił. Możliwe, że robiłbym te obwody co wypisał WODYN, czyli 10x obwód bez odpoczynku. Na 1 obwód składa się drążek(5p), brzuszki(10p), pompki na poręczach (tutaj chętnie bym zmienił na coś innego, ponieważ nie mam dostępu do poręczy, może pompki na podwyższeniu z obciążeniem i wąsko rozstawionymi łapami?) i na koniec były wysokie wyskoki(15p).

Chodzi mi głównie o dynamikę, poprawę przyśpieszenia i szybkość na krótkich dystansach. Dodam, że biegam 3x w tyg. I gram w piłkę nożną, bo to pod nią robię te wszystkie treningi.

Pozdro

Ps. Oczywiście za pomoc będą SOG'i
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 390 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15203
Nikt się nie orientuje? Nie mówcie, że tu sami spece od splitów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10268
Podaj: Waga, wzrost, staż treningowy, dostępny sprzęt, przeciwskazania przeciw treningowi ( jeśli są ) i wiek.

Poza tym luknij na te linki. Może znajdziesz tam coś dla siebie:

http://www.sfd.pl/Przewodnik_po_dziale_Sporty_ogólnorozwojowe__ver.3.0.-t191184.html 

http://www.sfd.pl/OGÓLNOROZWOJÓWKA_siła,_skoczność,_szybkość,_gibkość,_zwinność_-t55379.html

Jeśli nie, to jak podasz mi swoje dane to postaram ci się pomóc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 390 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15203
waga -> 66,5kg na czczo
wzrost -> 175cm
staż treningowy -> 6-7 miesięcy regularnie
dostepny sprzet -> laweczka + ~100kg obciazenia + sztangielki 2x20kg + sztanga prosta + wyciag + dodatek do laweczki na prostowanie nog
przeciewskazania -> brak

Dzieki za linki, przydatne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 43 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1919
Jeśli jeszcze nie znasz tej stronki, to się zapoznaj i skorzystaj: http://www.rosstraining.com/ - myślę że przyda Ci się biorąc pod uwagę Twoje priorytety :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy trening

Następny temat

problem z barkami

Fruzelina