SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Spalenie Tłuszczu

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1011

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez faftaq z działu Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1001 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8982
Witam. Oto moj kalendarz tygodniowy;
Poniedziałek - trening siłowy plecy+biceps+brzuch
Wtorek - Bieżnia+Orbiterek 1,5-2,5h
Środa - trening siłowy klata+bary+triceps
Czwartek - Bieznia+Orbieterek 1,5-2,5h
Piątek - trening siłowy nogi+przedramie+brzuch
Sobota - Odpoczynek, ruch jest bo zawsze cos mam do roboty
Niedziela - odpoczynek

1 posiłek: jem z rana płatki kukurydziane
2 posiłek: to kanapki, bo chodze do szkoły, robie sobie 5 bułek z mięsem jakimś i do tego pomidor
3 posiłek: to jest obiad, jem go przed silownia i przed bieganiem, zazwyczaj staram sie jesc caly czas pierś z kurczaka,sałatka z mięsem,ryż,owoce,warzywa,kasza,ryba i tak na zmiane.
4 posiłek: W poniedzialek,srode,piatek i sobote jest to jajecznia z pomidorami z 6 jajek+chleb, jest to kolacja, lecz we wtorek,czwartek i niedziele staram sie wieczorkiem jeszcze jeść różnego rodzaju jogurty,serki :)
I moje pytanie brzmi czy takim planem treningowym,aerobami i tą dietą która przedstawiłem, oficjalnie dieta jest na MASE dam rade spalić tą zasraną tkanke tłuszczową ?:) Chce szczerze odpowiedzi, jesli cos jest zle doradzcie, bo chce wkoncu zobaczyc efekty tej silowni.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9261
na początek wklej ankietę http://www.sfd.pl/Regulamin_i_ANKIETA_dzialu_Junior_SFD_-t816238.html , dietę wrzuć w szablonach z potreningu.pl żeby było wiadać jakie ilosci jesz i ile to ma kalorii b/t/w , następna sprawa policz swoje zapotrzebowanie na kalorie b/t/w jeżeli chcesz spalić tłuszcz to musisz mieć ujemny bilans kaloryczny , ale to potem , najpierw ankieta żebyśmy coś o Tobie wiedzieli, nastepna sprawa trening rozpisz dokładanie jakie ćwiczenia robisz ile serii i powtórzeń, co to tego co napisałes co jesz to na pierwszy rzut oka płatki kukurydzinae do wymiany na płatki owsiane, bułki tez trzeba wymienić najlepiej na pieczywo razowe, więc tak w skrócie 1 wrzucasz ankietę, 2 wrzucasz diętę w szablonach 3 czytasz http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html w tym linku znajdziesz bardzo dużo cennyh informacji,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1001 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8982
To juz jutro wszystko napisze, bo teraz juz musze leciec.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1001 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8982
Wiek : 17 lat
Waga : 83,5 kg
Wzrost : 175
Staż treningowy: 1 rok
Obwód pasa 90 cm
Obwód klaty: 110 cm
Obwód uda: 57 cm
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 2x w tygodniu bieznia+orbiterek
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: Zdrowy
Preferowane formy aktywności fizycznej:
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : BCAA Olimp,Creatin olimp monohydrat,jabłczan,hemorush,mesomorph
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: dieta taka sama jak teraz
Wrażliwość na stymulanty: brak
Możliwosci finansowe: 100-200
Cel/problem/opis: Spalenie tkanki tłuszczowej na diecie na mase

ZAPOTRZEBOWANIE

Współczynnik BMR 1975.47
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3407.69
Węglowodany 55% 1874.23kcal = 468.56gram
Białko 15%% 511.15kcal = 127.79gram
Tluszcz 30% 1022.31kcal = 113.59gram

PLAN TRENINGOWY

Poniedzialek - Plecy+Biceps+Brzuch
Wiosłowanie sztanga,sciaganie wyciagu do klaty, sciaganie wyciagu za glowe,uginanie ramion na stojaco gryf prosty,modlitewnik gryf prosty modlitewnik gryf prosty, uginanie ramion ławka skosna hantle. Wszystko 4 serie po 5 powtorzen i 4 serie 20 powtorzen brzuszkow na skosnej lawce
Środa - Klatka+Bary+Triceps
Wyciskanie sztangi na płaskiej ławce,Brama,Wyciskanie ławka skośna,Wyciskanie Żołnierskie,Szrugsy,triceps na wyciagu
Piatek - Nogi+Przedramie+Brzuch
Przysiady,Wspiecia na palcach,prostowanie nog na maszynie przy laweczce,martwy ciag proste nogi, 4x20 brzuszki,5x max przedramie podchwytem i nadchwytem.
KALKULATOR BMI:
http://www26.zippyshare.com/v/95165196/file.html

Zmieniony przez - HarnaśKat w dniu 2013-02-20 19:49:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1001 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8982
No i obliczylem, tylko tam wszedzie zaznaczylo ze 100g, wiec co do kalori i weglowodanow to jest tego 2x wiecej :) I jak to oceniacie wszystko ?:D Dam rade spalic ten tluszczyk?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 283 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5089
dieta mimo pośrednio dobrych produktów jest do dupy, poczytaj podwieszone tematy :)

Zmieniony przez - kuba52 w dniu 2013-02-20 20:45:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46406
Ten plan rozpisz jakoś czytelnie bo nie da się odczytać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13335 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52401
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1001 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8982
Poniedziałek:
Plecy:
Wiosłowanie Sztanga 4x5
Sciaganie wyciagu do klaty 4x5
Sciaganie wyciagu za glowe 4x5
Biceps:
Uginanie ramion ze sztanga 4x5
Modlitewnik 4x5
Uginanie ramion z hantlami skoks 4x5
Środa:
Klata
Wyciskanie sztangi płasko 4x5
Brama 4x5
Wyciskanie sztangi skos 4x5
Barki
wyciskanie militarne 4x5
szrugsy 4x5
Triceps:
triceps na wyciagu 4x5
Piatek:
Nogi:
Przysiady ze sztanga 4x5
Wspiecia na palce ze sztanga 4x5
Maszyna do nog przy laweczce 4x5
Brzuch:
Brzuszki na skosnej lawce 4xmax
Sklony w bok z hantla 4xmax

Zmieniony przez - HarnaśKat w dniu 2013-02-22 16:12:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46406
Trening do zmiany poczytaj o fbw
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9261
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening FBW

Następny temat

Start na Siłowni

Fruzelina