SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Spalanie tkanki tłuszczowej

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 885

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8
Witam

w sprawach diety itp jestem w 100% zielony...

Mój opis:

Wzrost: 194cm
Waga: 107 kg
Wiek: 18
Sport: Siatkówka (pozycja- środkowy)/siatkówka plażowa - gram minimum 3 razy w tygodniu po 1.5-2h dziennie.
Piłka nożna- rekreacyjnie 2 max 3 razy w tygodniu po 2 godziny


Jedyne co posiadam ze sprzętu do ćwiczeń to tzw Atlas i cięzarkami dającymi około 50-60kg.

Moim celem jest zrzucenie tzw ,,oponki,, z brzucha a może dokładniej tkanki tłuszczowej z brzucha oraz zwiększenie masy mięśniowej (biceps,klatka,plecy) Nogi jako jedyne mam na prawdę w świetnym stanie (siatkówka plażowa tzw oranie na piasku) Nie mam dużego brzucha tylko właśnie tkanki tłuczowej na brzuchu.

Mam dostęp do odżywek: bcaa olimp, provit80 olimp, Creatine monohydrateolimp oraz dodatkowo Thermo speed na spalanie tkanki tłuszczowej olimp.

Proszę was doświadczonych kolegów o pomoc tj. odpowiedz na pytania:

a) Czy na tym atlasie coś zdziałam w związku z moim celem?

b) Czy konieczne jest zaopatrzenie się w hantle?

c) Czy potrzebna jest ,,męcząca,, dieta polegająca na głodówce itp?

d) Czy to prawda, że ważnym jest ograniczenie węglowodanów?

e) Jaki napój pić podczas wszystkich moich zmagań? woda?soki?

f) Co jeść jako przekąski?

Prosiłbym także o wskazówki dotyczące ćwiczeń na tym atlasie

Dodam także, że odbywam praktyki w firmie w której pracuje się fizyczne. Pracuję tam 3 razy w tygodniu po 8 godzin

Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!