SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Spalanie tłuszczu bez straty mięśni. Czy możliwe? Co zmienić w treningu?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 818

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

20

Waga

89

Wzrost

182

Cel treningowy

spalenie tłuszczu z brzucha nie tracąc mięśni

Staż treningowy na siłowni

regularnie 3 miesiące

Uprawiane inne sporty

dużo chodzę ( jeżeli można to uznać za sport)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

skromna siłownia

Dieta

staram się zdrowo odżywiać i jeść dużo białka

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

na masę

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

nie sprawdzałem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 113
Witam. Mam 20 lat waże 89kg. Ważę sporo jednak nie jestem gruby. Mam dużo tłuszczu na dole brzucha, ale też na cyckach, tricepsie, pod łoparkami i na udach. Ćwiczyłem 2-3 miesiące tak tradycyjnie jak w planach na masę. Chciałem zwiększyć masę mięśni. Podczas analizy składu ciała na 89kg 37kg mięśni i 26% tkanki tłuszczowej. Wiem że ciężko jest pozbyć się tłuszczu z brzucha nie tracąc z innych partii. Dlatego też jestem gotów poświęcić trochę mięśni aby spalić brzuch. Cwiczę 3 razy w tygodniu: klata+tric, plecy+bic, nogi+bary. na klate plecy i nogi 4 cwiczenia po 3 serie po 10 powtorzen a na pozostale 3 cwiczenia po 3 serie po 10 powtórzeń. Dietę mam taką: na śniadanie: omlet lub płatki, przed treningiem i po treningu ryż kurczak/ryba surówka, kolacja twaróg, jeszcze 1-2 posilki w stylu kanapki z twarogiem. Co mam zmienić w swoim treningu aby spalać tłuszcz nie tracąc mięśni? Na pewno muszę dodać ćwiczenia na brzuch i rowerek/bieżnie. Kiedy to robić, jak? ile czasu na bieżni/rowerku? Dodam że brzucha nie bardzo mam jak robić na siłowni i wolałbym robić w domu. Przepraszam jak nie jasno się wyrażam, piszę chaotycznie czy coś ale trudno mi to opisać. Jak czegoś brakuje to dopiszę. Ogólnie chcę dobrze wyglądać. Odkryć to co mam pod tłuszczem nie spalając tego.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5284 Napisanych postów 59367 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728780
Najważniejsze pytanie jest takie czy jesteś w stanie ułożyć sobie konkretną dietę i jej przestrzegać regularnie ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4212
Generalnie zacznij od ustalenia średniego zapotrzebowania kalorycznego na 0. I od tego startuj, w kolejnych tygodniach obcinając kalorie z węgli. Trening brzucha niewiele się ma do spalenia tkanki tłuszczowej z tej okolicy. Zamiast tradycyjnych aerobów na rowerku/bieżni, włączyłbym na Twoim miejscu trening interwałowy w dni bez treningu siłowego. Taki trening zajmie Ci około 20-25 minut. Nastaw się jednak na to, że to nie będzie spacerek, ale nie oszukujmy się - w strefie komfortu nic nie zyskasz. Trening siłowy zostaw taki jak jest. Jeśli boisz się o mięśnie, zwiększ podaż białka (o ile wiesz, jak to wygląda obecnie). Jak napisał kolega wyżej, bez diety ani rusz.

"Per aspera ad astra"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 113
czyli na czym miałaby polegać taka dieta? Jeść mniej węglowodanów i mniej kalorii? To czyli w dotychczasowej diecie zmniejszyć porcje ryżu i kupować taki w któym jest mniej węglowodanów? Co mogę brać do szkoły zamiast kanapek z chlebem? Co jeszcze zmienić w diecie? A co do treningów to interwały + trening na mase? Dobrze zrozumiałem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 89 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4212
Na masę czy redukcję jest dieta, nie trening. Poza tym nikt Ci tu nie będzie zupełnych podstaw odżywiania tłumaczył, kiedy wszystko jest napisane w podwieszonych, w dziale "Odżywianie".

"Per aspera ad astra"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3931 Napisanych postów 45154 Wiek 247 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339313
Jeśli tracisz mięśnie podczas redukcji to świadczy o kiepskiej diecie. Także dopracuj tę kwestię, a nie bedzie mowy o jakichkolwiek spadkach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 249 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5475
Jest możliwe i całkowicie wykonalne. Przy dobrej diecie i treningu spadki jezeli beda to znikome.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening FBW 5x5 oraz siła i hyper na jednym treningu?

Następny temat

Rower czy bieganie, redukcja

Shaker