SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Spalacz Black Mamba

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 50395

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 285 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2279
O niczym nie bede zapominal bo robie juz tydzien na tym spalaczu, no trudno nikt nie potrafi odpowiedziec to sam sprawdze, bo na terazniejsza chwile kazdy pier*oli swoje teorie :P

' Jestem tylko Laikiem, nie bierz moich odpowiedzi do siebie, ale możesz dać mi soga.'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
ja biorę 1 kaps przed śniadaniem i 1 przed treningiem . Dodatkowo wieczorem biegam minimum 30 minut dość intensywnie. Mnie 2 kapsy n ie klepią szczerze mówiąc mimo lekko zwiększonej potliwości na treningu oraz zwiększonym ku mojemu zdziwieniu poczuciu znudzenia i senności. Czy ja jestem jakiś inny czy co ?? Niby 2 kapsy na dzień to max ale liczę na waszą radę czy zwiększyć do 3. Jest to mój pierwszy spalacz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1846 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 34103
Ja bralem narazie 1 kaps i spodziewalem sie pjerdolniecia a nie poczulem nic
No chyba ze Aras mi wyjepke wcisnal
W nastepnym roku bedzie probowac jej wlasciwosci wycinajace
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1226 Napisanych postów 26443 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 298508
wydało się

dawałeś na czczo?naprawdę sporą różnicę robi
ja teraz zajadam diablos eca, skład prawie taki sam, tylko trochę słabsze, efekt p*erdolnięcia przez pierwsze 2-3 dni, ale spala ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 285 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2279
Mnie kopie tylko ta na czczo. A ta przed treningiem poza tym, że poce się jak dzika świnia - to aż tak nie klepie.