SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Spalacz Black Mamba

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 50376

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 655 Napisanych postów 11875 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 88271
Zapewne zalezy od osoby,na kogos dziala super 1 a na kogos malo 3. Lepiej niech chlopaczyna zacznie od 1 caps i obserwuje,podbic dawke zawsze moze, gorzej jak odrazu wejdzie na wieksza dawke,potem ciezko moze byc. Ja mowie, mnie np dobrze robil 1 caps,ale prawda taka ze lecialy do tego i ine odzywki na pobudzenie itp stad moze 1caps mi stykal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 285 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2279
No to wiadomo zapodam sobie 1 kapse, jak poczuje ze mało to dorzucę od pieca.

' Jestem tylko Laikiem, nie bierz moich odpowiedzi do siebie, ale możesz dać mi soga.'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 285 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2279
Podbijam, gdyż mam pytanie czy dawkować 1 kaps z rana i 1kaps przed aero?
Brałem już 1kaps przed aero i było spoko, pomimo że kopie ostro.
1

' Jestem tylko Laikiem, nie bierz moich odpowiedzi do siebie, ale możesz dać mi soga.'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 655 Napisanych postów 11875 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 88271
Jak Cie robi 1 caps dobrze, to bym nie zwiekszal,dopiero wtedy kiedy nie bedzie czuc juz tej mocy,wtedy daj 2 na dzien.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 182 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4781
Jak skutki uboczne Black Mamby mają się do clena? Niedlugo wchodze na cyklon recomp, a po clenie nie chce sie żyć i myśle czym by go tu zastąpić, a żeby działało w zbliżonej skuteczności

Zmieniony przez - Mlodyyy92 w dniu 2011-06-06 22:54:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący