SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Spadek masy po monohydracie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2215

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 344
Witam mam pytanie , mam 17 lat ćwiczę od roku , jadę teraz na stacku Hemorush , kończę go lada moment i zrobię 2 tygodnie przerwy od kreatynki w nim zawartej.Tu rodzi się moje pytanie , bo po hemo chciałem zacząć swój pierwszy cykl kreatynowy , czytałem że najlepiej pierwszy cykl wykonać na mono. Czyta się jednak , że po mono występuje spadek masy , lecz zdania są podzielone niektórzy uważają że tak , niektórzy że nie. Lepiej wybrać jabłczan , który podobno nie nawadnia tak bardzo mięśnia , czy ryzykować monohydratem ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 9050 Napisanych postów 82723 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699660
kolego to tylko suplement
czy masa będzie spadać czy rosnąć zależy tylko i wyłącznie od diety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5813 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 60511
spadek masy po monohydracie.. to już nie mity ,że nie działa (pomijam mały odsetek gdzie to prawda) ale jeszcze regres powoduje

dietę jakaś sensowną posiadałeś??

[ART]PORADNIK DLA POCZĄTKUJĄCEGO
http://www.sfd.pl/PORADNIK_DLA_POCZĄTKUJĄCEGO_ADEPTA_KULTURYSTYKI_[by_maniak7000]_-t969992.html
------------------------
Lubię SOGi - smaczne są

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 344