SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11855

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 51286
liczę na dobrą relacje z testu jak nie dorzucisz + 5kg i po parę cm w obwodach to wpierdziel


napisz jeszcze aktualne wymiary i wagę zeby bylo co porownac i fotki obowiazkowo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2058 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33403
Dzień 29 - Siłka

Micha

Pierwszy posiłek
shake

Drugi posiłek
kurczak, oliwa, siemię, warzywa

Trzeci posiłek
jw

Czwarty posiłek - przedtreningowy
- wpc, truskawki, ryż paraboliczny, siemię

Trening siłowy

Piąty posiłek - potreningowy
- wpc, serek wiejski, ryż paraboliczny i brązowy, siemię, żurawina

Szósty posiłek
- jaja na twardo, warzywa, majonez, ketchup

Siódmy posiłek
- twaróg, siemię

Suple
- witaminy rano
- omega 2 kaps
- massacra ½ porcji przed treningiem
- xp cała porcja po treningu
- bcaa xtra, magnez po treningu
- zma na noc

Trening

Siłka

Wyciskanie skos 3x8 – 54kg
Wyciskanie płaska 2x6 – 70kg
Wyciskanie ściskające 2x10 19kg
Rozpiętki 3x10 11kg, 14kg, 14kg
Wyciskanie hantli skos 1x15 14kg

Serie łączone:
Uginanie ramion z hantlami + czachołamacz sztangą łamana 3x8 14kg + 23kg
Uginanie ramion ze sztanga łamana + pompki tyłem 3x6 23kg, 29kg, 29kg + 23kg, 23kg, 15powt bez obciążenia
Modlitewnik + prostowanie na wyciągu 2x12 14kg + 15kg

Uginania nadgarstków podchwytem 2x20 17kg
Uginania ze sztangą nachwytem 2x10 23kg


---

no i zaczęło się.

Co do supli:

massacra – bardzo słaba rozpuszczalność, musiałem kilka razy dolewać wody do butelki, a i tak zostało trochę białego proszku. Smak średni, coś w kategorii shock therapy. Pobudzenie w miarę ok., pompa i siła w normie. Bez rewelacji, w środę spróbuję całą porcję.

Xpand – super smak, super rozpuszczalność, smak trochę jak landrynki, ale nie mdły

Siła lipa w porównaniu do ciężarów jakimi ćwiczyłem na masie, ale myślę, że szybko się rozkręcę

Lisztesik – ja piję bardzo rzadko, na cyklu to dopuszczam 1-2 piwa w ciągu całego cyklu. A wiesz to nie był jakiś mega kac, ale trochę tych browarów wypiłem, do tego się nie wyspałem, a jeszcze bardzo duszno było, to mi się nie chciało ćwiczyć

Kojot – robię rzeźbę, a nie masę, więc na mega przyrosty nie licz. Jutro rano się pomierzę i zważę. Chciałbym zbić trochę wagę, na rzecz wyglądu. A 5kg z venomem to chyba nieosiągalne

To być może mój ostatni taki cykl, bo od września zaczyna się sezon futsalowy i będę grał 1-2 mecze w tygodniu, do tego treningi futsalowe, więc nie wiem jak będę ćwiczył i czy w ogóle będę w stanie regularnie ćwiczyć. W grudniu mam klubowe mistrzostwa Polski u-21 i chiałbym tam się pokazać z dobrej strony. 2 moich kolegów dostało powołania do reprezentacji Polski u-21, może mi też się kiedyś uda hehe

"These are the people who always know a guy who knew a guy, who took steroids and his head exploded."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 13351 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 51286
wiem że robisz rzeźbę ale można dodać też trochę kg w tym czasie albo przynajmniej wagę utrzymać ja bym się na Twoim miejscu nie rzeźbił bo nie ma co jeszcze ja tak jak dobije do 85-90kg to pomyśle wtedy teraz ostrą masę wale
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2058 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33403
po prostu chciałbym lepiej wyglądać przy takiej wadze jak mam obecnie lub ciut niższej, zobaczymy jak będzie

"These are the people who always know a guy who knew a guy, who took steroids and his head exploded."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19680 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 52795
On jest pilkarzem wiec ma inne priorytety, a nie tylko masa i masa jak my;]

Czy jest forma Czy nie!
Ja i tak KOKSUJE!
--==GAINER TEAM==--
AllianceBJJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2058 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33403
Wymiary 30.06

Wzrost:182cm
Waga: 82.1kg
Klata:103cm
Pas: 88cm
Udo: 62cm
Łydka:40cm
Biceps: 37cm
Przedramie: 30cm

Zmieniony przez - Smokealot w dniu 2009-06-30 10:59:44

"These are the people who always know a guy who knew a guy, who took steroids and his head exploded."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2058 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33403
Dzień 30 - Cardio

Micha

Pierwszy posiłek
shake

Drugi posiłek
kurczak + warzywa, oliwa, siemię

Trzeci posiłek
jw

Trening Cardio

Czwarty posiłek -
wołowina + warzywa

Piąty posiłek
serek wiejski + masło orzechowe, siemię

Szósty posiłek
twaróg + masło orzechowe, siemię

Suple
- witaminy, omega – standard
- xpand rano
- tcm o 17
- bcaa i glutamina po cardio
- zma na noc

Trening

Cardio – 60 minut na rowerze

---

w ciągu dnia piję mrożoną herbatę własnej roboty – 3 szklanki mocnej zielonej herbaty i 1 miętowa + cytryna, woda i łyżka stołowa bcaa xtra

bardzo fajny napój, lepszy niż ciągle mineralna. Piję też ostatnio często Olimp Carni Line Aqua, bo jest promocja w polo za 2zl


czuję wczorajszy trening, nie zakwasy, tylko tak jakby lekką pompę. dzis było tak goraco, ze pociłem się nic nie robiąc, a po rowerze to dosłownie ze mnie leciało

odebrałem świadectwo maturalne, matura zdana

"These are the people who always know a guy who knew a guy, who took steroids and his head exploded."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2058 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33403
Dzień 31 – Siłka + Cardio

Micha

Pierwszy posiłek
shake

Drugi posiłek
kurczak, warzywa, oliwa, siemię

Trzeci posiłek - przedtreningowy
biały ser, wpc, truskawki, ryż paraboliczny

Trening Siłowy

Czwarty posiłek - potreningowy
wpc, banan, brzoskwinie, ryż paraboliczny

Trening Cardio

Piąty posiłek
wołowina, warzywa

Szósty posiłek
twaróg, siemię

Suple
- witaminy, omega
- massacra przed tren.
- xp po tren.
- bcaa i glutamina po siłce i cardio
- zma na noc

Trening

Cardio – 30 minut rower

Siłka

Wykroki ze sztangą – 3 x 12 (6 na nogę) – 35kg
Przysiady ze sztangą z przodu 1 x 10 – 54kg
Przysiady klasyczne 4 x 8 75, 80, 85, 90 + drop set 61kg x 12

Podciąganie na drążku 2 x max
Wiosłowanie sztangą 3 x 6 – 61kg
Wiosłowanie hantlem 3 x 8 – 29kg
Wyciąg poziomy do klaty 3 x 10 – 7sztabek na atlasie


---
massacra dzisiaj poszła cała porcja, fatalna rozpuszczalność, ciężko wypić. Pobudzenie niewielkie, trening poszedł ok., ale nie wiem ile w tym zasługi massacry. Xp świetny w smaku.

"These are the people who always know a guy who knew a guy, who took steroids and his head exploded."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2058 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33403
Dzień 32 –Cardio

Micha

Pierwszy posiłek
shake

Drugi posiłek
kurczak, warzywa, oliwa, siemię

Trzeci posiłek
ryba + warzywa

Trening Cardio

Czwarty posiłek
serek wiejski + masło orzechowe, siemię

Piąty posiłek
kurczak, warzywa, oliwa, siemię

Szósty posiłek
twaróg, siemię

Suple
- witaminy, omega
- xp po śniadaniu
- tcm po cardio
- bcaa i glutamina po cardio
- zma na noc

Trening

Cardio – 30 minut rower


---

wstałem o 13 i jeszcze mógłbym spać, ale musiałem zrobić kilka rzeczy w ogrodzie.
muszę kupić sobie jakiś spalacz na rozgrzewkę przed venomem i do ewentualnego mixa z venomem. Chyba wybiorę thyrotherm lub jetfuel

"These are the people who always know a guy who knew a guy, who took steroids and his head exploded."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2058 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33403
Dzień 33 – Siłka Cardio

Micha

Pierwszy posiłek
shake

Trening Cardio

Drugi posiłek
wołowina, warzywa, oliwa, siemię

Trzeci posiłek - przedtreningowy
kurczak + ryż paraboliczny

Trening Siłowy

Czwarty posiłek - potreningowy
serek wiejski, wpc, maliny, ryż paraboliczny

Piąty posiłek
wołowina, warzywa, oliwa, siemie

Szósty posiłek
twaróg, siemię

Suple
- witaminy, omega
- massacra przed tren.
- xp po tren.
- bcaa i glutamina po siłce i cardio
- zma na noc

Trening

Cardio – 60 minut rower

Siłka


Dzień dobry 4 x 8 – 50kg
Wyprosty tułowia 3 x 15

Wspięcia na palce 4 x 10 122kg

Wyciskanie sztangi z tyłu 3x6 40, 45, 50x5
Wyciskanie hantli 3x8 19,5kg + drop 10kg x 15
Wznosy bokiem 3x10 – 10kg

Szrugsy 2x10 – 56kg
Pociąganie sztangi do brody 2x10 20kg


---

massacra dzisiaj weszła bez lipy, jednak działania nie odczuwam ;/

"These are the people who always know a guy who knew a guy, who took steroids and his head exploded."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy jest sens...

Następny temat

Trening na masę do oceny.

Fruzelina