SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Skyr - źródło białka

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4983

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 182
Makaron zly ?
Bułki wieloziarniste - ok zgodze sie mogloby być cos lepszego......
Z masla tez powinienem zrezygnowac ?

Posiłek nr 3 jest chyba ok.......albo jestem totalnym laikiem, owoc, warzywo, orzechy i czekolada gorzka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17703 Napisanych postów 132168 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460711
makaron nie jest zły, ale tu chodzi o to aby posiłek był zbilansowany. Już lepiej do tego np dodać kule mozarelli startą, coś białka wleci, się fajnie rozpusci.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6265 Napisanych postów 76018 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754780
Myślę, że nie do końca zrozumiałeś o czym pisaliśmy. Leżą u Ciebie podstawy, więc odpuścimy już sam dobór źródeł składników odżywczych. Te masz wymienione w artykułach przedstawionych wcześniej. U Ciebie jest źle dobrana ilość składników odżywczych i zbilansowanie posiłków. Twoje jedyne źródło pełnowartościowego białka to dwa jajka. Mój 4 letni syn zjada więcej w ciągu dnia, ważąc 22 kilogramy. Jaki jest cel tego żeby unikać białka w diecie? Ustal sensowną ilość 2-2,5 grama na kilogram masy ciała i wklej jeszcze raz kilka przykładowych dni zbilansowanej diety, gdzie w każdym posiłku masz pełnowartościowe źródło białka, tłuszczów i węglowodanów.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 182