SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Skuteczny wysilek

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1118

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10
Mam pytanie od jakiegoś tygodnia ćwiczę codziennie w takim miej więcej rozkładzie:
- rano a6w + ćwiczenia na ramiona
- 1 ha aerobów
- HIIT 20 min ( ale 8 s sprintu na 12 s wolniejszego tempa)
- i mniej więcej 2 ha luźniejszego ruch czyli jazda na rolkach albo pingpong
Nie stosuje żadnej konkretnej diety staram się tylko ograniczyć spożywanie węglowodanów i słodyczy.
Chciałabym się wiedzieć czy dzięki takiemu treningowy miaal bym szanse zbić 5 kg (w tym oponkę na brzuszku) w 1 miesiąc ale nie odnosząc przez to uszczerbku na zdrowiu??

Płeć: Kobieta

Wiek: 17

Waga: 61,5

Wzrost: 167

Obwód klatki: 90

Obwód ramienia: 28

Obwód talii: 70

Obwód uda: 55

Obwód łydki: 38

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: spora

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: jazda na rowerze

Odżywianie: wszystko ograniczenie tłuszczow

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: codziennie, rower stacjonarny, rolki, brzuszki do 5 ha dziennie

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: żadnych

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: kopenhaska, 1000kcla
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 891 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5255
Węglowodany i tłuszcze też są potrzebne,gdyby to było wszystko takie proste to wystarczyłoby na jakiś czas zapychać się tylko białkiem i patrzeć jak się chudnie.Co do Twojego pytania masz 17 lat i w zasadzie aktywność fizyczna z tego co piszesz nie jest niska więc szanse na schudnięcie są.Jednak parę uwag.Co do uszczerbku na zdrowiu to poczytaj sobie dokładniej co jeść,a czego nie.Jak pisałem ww i tłuszcze też są organizmowi potrzebne.Poczytaj na forum kiedy je dostarczać i w jakiej formie.Trening aeroby ma sens przy redukcji jeśli jest zapewnione odpowiednie HR.Co do Twojego treningu HIIT to ja bym go tak nie nazwał.Jest to trening jakiś tam interwałowy ale nie wysokiej intensywności.Moim zdaniem nie jest wiele warty,za krótki czas zarówno w wysokich i niskich fazach.Jeśli masz doświadczenie z bieganiem zaniechaj aerobów i wykonuj porządnie trening HIIT stosując 5min rozgrzewki z wolnym tempem następnie faza wysoka 30s,niska 30s-na początek obydwie fazy powtarzaj około siedmiu razy.Po tym wszystkim daj 5min znów powolnego tempa dla ochłonięcia.W miarę doświadczenia dodawaj fazy tak aby czas nie przekroczył łącznie 25min.Wtedy możesz zwiększać czas fazy wysokiej i zmniejszać niskiej...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

domowy koktajl :)

Następny temat

pomoc w walce

Black weekend