SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Skrecilem sobie kark ?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14209

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Spie sobie jak zawsze w nocy, przewracam sie z boku na bok, az nagle cos mi strzelilo w karku, az bylo słychac takie chrupnięcie ... probuje wstac, ale czuje ze nie rusze głowa, zaledwie lekko nią drgne i przy tym czuje okropny ból...
Mysle, ide spac pewnie cos mi scierplo do rana przejdzie, ale czulem ze to dretwienie idzie mi po lewym barku... jakims cudem udalo mi sie po okropnych meczarniach sciągnoć glowe z poduszki i ułozyc ja tak na łóżku, że leżalem prosto. Jak położylem sie tak idealnie prosto nie ruszalem glowa bol znacznie zmalał... jakoś wytrzymałem do rana bo myślałem ze to chwilowe i mi przejdzie... nawet udało mi sie usnoć.
O 6 dzwoni budzik, probuje podneisc glowe a tu znowu okropny bol, nie podniose glowy i lewa reka tez jakas nie taka no i ten bark ... wylacyzlem prwa reka jakims cudem budzik i wale reka w sciane, przybiegla matka i posmarowal mi to jakims masciami, i tak smaruje co chwila od rana.
Juz tak starsznie nie boli ale to chyba dzieki tabletkom no i jakos sie do kompa dotaszczylemi pisze, ale glowa ciagle mi zwisa na prawa strone bo lewa mam zdretwialoą :/

Zobaczmy co to bezie bo wieczorem na pogotowie pojade ...
Miał ktos cos podobnego ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1741 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 57710
Raczej cos Ci sie moglo przestawic np kregi.
Skrecenie karku to nie bylo na bank.

Zmieniony przez - serekkox w dniu 2007-01-29 14:43:25
1

We ride together We die together. Bad Boys for life

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 451 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4782
pomacaj się po szyi, po mięśniacz, szczególnie mostkowo-obojczykowo-sutkowych (to takie dwa, ktore schodzą się do mostka a są przymocowane za uchem), zobacz czy nie masz czasem cały czas napiętego jednego albo dwóch z nich. a do lekarza chyba trzeba będzie się przejść i tak, więc polecam iść teraz - im syzbciej tym lepiej.
1

-_-'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
wygladam teraz jak niepelnosprawny bania przechylona mam w prawa strone i niemoge jej wyprostowac, ale raz m isie udalo na sile to znowu jeden bark byl wyzej od drugie o ladne kilkanasie cm, pokrzywilo mnie zdeka :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 8416 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 79983
pogotowie zlikwidowali ?
1

http://wicek-lampy.cba.pl/

"profesjonalna" naprawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
no zobacze pewnie zraz pojade bo niechce mi sie pksem tluc czekam n aojca niech z pracy wroci
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 308 Napisanych postów 3172 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 21170
pogotowie zlikwidowali
Z tym na pogotowie? Ever, to profanacja .
Dobrze niech zrobią te RTG i wsadzą doraźnie w jakiś kołnierz. Ale potem mógłby ktoś z Rzeszowa się tym zająć .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
danutha ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 3767 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29908
Jakbys skrecil kark - tego tematu juz bys nie zalozyl!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
hahhahaha:)
dla kogoś kto robi bboying to normalna kontuzja - przechodzi sama.
dość nieprzyjemna,ale chyba niezbyt groźna;)
:) :) skąd ci przyszło do głowy,że skręciłeś sobie kark?:D

oczywiście mogę się mylić i może być to coś poważniejszego,ale z tego co piszesz,to wnioskuję,że to to samo co miałem na myśli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 308 Napisanych postów 3172 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 21170
Skręcenie karku to obiegowe pojęcie. Z medycznego punktu widzenia skręcenie nie musi oznaczać niczego strasznego.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zwichnięcie
Niepokojące tu jest przenoszenie się dolegliwości w kierunku barku i ramienia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49610 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
przeszlo mi juz, pewnie zle spalem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zmęczenie, spadek libido

Następny temat

Podpuchniete oczy...

whey deli