SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Skinny fat, dieta i siłownia od stycznia, a efekty mizerne.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2351

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

22

Płeć

Mężczyzna

Cel

90 kg

Waga

104

Wzrost

193

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

25%- 30%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca siedząca

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3 treningi na siłowni średnio intensywne. 2 razy aeroby - taniec

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

zbilansowana, utrata 36 kg. Obecna dieta też zbilansowana

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Brak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 909
Cześć. Od 12 roku życia mam problemy z nadwagą. W wieku 16 lat ważyłem już 130 kg przy 190 cm. Wtedy rodzic wysłał mnie do dietetyka, który mówił, że jem zdecydowanie za mało i zwiększył mi podaż kcal do 2200 kcal i zredukowałem do 94 kg w 1,5 roku. Nie miałem ładnej sylwetki, ale wyglądałem jak taki przeciętny facet. Później zaczęła się praca w biurze i odpadła siłownia kg poszły w górę do 106 kg. W ramach postanowień noworocznych postanowiłem, że zredukuję do 90 kg. Początkowo spadło 4 kg i sylwetka trochę się poprawiła, ale od około 2 miesięcy nie schudłem w ogóle, a nawet przytyłem 2 kg i widzę, że puchnę :( Ćwiczę 3 razy w tygodniu trening fbw na zmianę góra ciała i dół, w ramach aerobów chodzę dwa razy w tygodniu na kurs tańca, gdzie każda lekcja trwa 1,5 h. Dietę jako swoje zapotrzebowanie spoczynkowe obliczyłem na 2480 i uznałem, że tej sumy będę się trzymał gdyż poza ćwiczeniami i kursem tańca praktycznie się nie poruszam. Zawsze zostawiam sobie rezerwę 15-20 g tłuszczu, bo nie wliczam oleju na którym smażę mięso. Nie jem produktów mlecznych, bo jestem na nie uczulony, a dzisiaj chleb jasny zastąpią wafle ryżowe, bo właśnie doczytałem, że tam też znajduje się mleko... Warzywa wpadają tylko na obiad czerwona fasola/kapusta kiszona/pomidory/marchewki i jakiś owoc jabłko, albo banan. Piję dużo wody i herbaty ze słodzikiem zdecydowanie ponad 5 litrów dziennie. Tygodniowo co jest moim grzechem wypijam 3 piwa guinness, które wliczam w kalorie. Obecnie ważę 104 kg i mam 193 cm wzrostu. Co więc robię nie tak?

Trening:
Góra ciała:
Wyciskanie na płaskiej 5x5
Podciąganie 5x5
Ohp 3x8
Wiosłowanie 3x8
Wyciskanie na skośnej 3x10

Dół ciała:
Przysiad ze sztangą 5x5
Martwy ciag 3x6
Wyprosty kolan na maszynie siedząc 3x8
Wznosy łydek ze sztangą 4x12










...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2914 Napisanych postów 56777 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 613004
Zdrowa dieta i odpowiednio dobrany oraz wykonywany trening siłowy jest kluczem do estetycznej sylwetki i zdrowia, czyli na tym, na czym sporej części osób zależy najbardziej. Niestety wiele osób starając się zmienić coś w swojej sylwetce, mimo ogromu informacji na ten temat nie potrafi lub nie chce tego zrobić, tak jak należy. Podobnie wygląda to również w Twoim przypadku. Zjadasz niestety ilość kalorii jak dla szczupłej kobiety, mało białka, tłuszczów, a produkty niezbyt dobrej jakości. W ten sposób jesteś na dobrej drodze, ale do tego, aby zrobić sobie krzywdę.

Zapraszam Cię do wyliczenia poprawnie zapotrzebowania kalorycznego. Zrobić to możesz za pomocą dokładnego wzoru: https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- Od wyliczonej ilości, odjąć należy około 300 kcal i taka ilość będzie odpowiednia w celu redukcji tkanki tłuszczowej. Wcześniej jednak należy ustalić aktywność fizyczną. Brakuje Ci niestety regularności. Trochę schudniesz i nagle praca biurowa uniemożliwia Ci treningi i zdrowe odżywianie. Każdy z nas pracuje i nie ma z tym problemów, więc i Ty nie powinieneś.

Po tym, jak się odżywiałeś do tej pory i jak wygląda sylwetka, niestety w ciemno można założyć problemy hormonalne. Z tego też względu warto, abyś wykonał badania: morfologia, glukoza, crp, tsh, ft3, ft4, kortyzol, testosteron wolny, związany, lipidogram, fsh, lh, estradiol, progesteron, witamina D3. Więcej na ten temat polecam poczytać tutaj:

http://www.sfd.pl/Długa_redukcja_Mężczyzno_zbadaj_się!-t1125995.html



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7632 Napisanych postów 107008 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1245325
Powinieneś wiedzieć co robisz nie tak, już taki błąd popełniłeś w wieku 16 lat dietetyk zalecił jeść więcej, i teraz też to powinieneś uczynić

2000 to za mało dla takiej osoby, dobór składników taki dobry też nie jest.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 200 Napisanych postów 396 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 16230
Odpowiednia dieta i trening jest kluczem do sukcesu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
A Ty jakieś badania robiłeś? Cukier np? Bo ponad 5 litrów płynów dziennie, przy tej temperaturze otoczenia i aktywności - to nie jest standardowa ilość.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2914 Napisanych postów 56777 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 613004
Mało kalorii, białka i tłuszczów. Ogóle słaba dieta. Bez wątpienia warto wprowadzić tutaj zmiany. Wieloletnie błędy żywieniowe na pew o również wpłynęły na Twoje zdrowie. Warto wykonać podstawowe badania.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 909
deja vu
A Ty jakieś badania robiłeś? Cukier np? Bo ponad 5 litrów płynów dziennie, przy tej temperaturze otoczenia i aktywności - to nie jest standardowa ilość.


Tak badałem się. Wszystkie wyniki mam ok. Od zawsze dużo piłem dlatego też ciężko jest mi się zmusić do jedzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2914 Napisanych postów 56777 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 613004
Wklej więc tsh, ft3, ft4, kortyzol, testosteron, testosteron wolny, lh, fsh, glukoza, lipidogram, crp. Wygląd sylwetki i reakcja na kcal nie świadczy o tym, że wszystko jest ok.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 909
Wstawiam wyniki badań. Pierwsze 3 zdjęcia z października 2017 roku gdzie mam wysoki kortyzol (badanie 7:30-9:00) i zawyżony estriadol było wykonywane w czasie gdy miałem sporo stresu w życiu, więc endokrynolog zalecił wykonanie badań jeszcze raz. Ostatnie 2 zdjęcia są z grudnia 2017 roku.
Endokrynolog wykonał USG tarczycy i wszystko było w porządku.


















Zmieniony przez - Ignac96 w dniu 2018-04-17 12:42:21

Zmieniony przez - Ignac96 w dniu 2018-04-17 12:44:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1779 Napisanych postów 5535 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 446315
A nie masz wrażenia, ze między lutym a kwietniem coś poszło nie tak? Lutowe zdjęcie przedstawia znacznie lepszą "jakość" ciała. Kwiecień tłustszy od lutego.... To nie wygląda na wodę. A wrzuć moze jeszcze obciążenia na tym FBW. Progres jakiś masz, czy tak machasz hantelkami tymi samymi od stycznia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 909
Dzienników fbw nie prowadzę, ale obciążenia zwiększają się z tygodnia na tydzień. Pamiętam tylko, że początkowo na gryf olimpijski zakładałem po 10 kg z każdej strony i w seriach dochodziłem do 14 kg maks. Teraz zaczynam od 20 kg na stronę i dochodzę do 25 kg. To jest u mnie bardzo charakterystyczna cecha, że początkowo spadam, a później waga wraca.
Wklepałem swoje dane do kalkulatora kcal i zwiększam testowo na 2 tygodnie podaż do 2751 kcal, 172 g białka, 309g węglowodanów i 92g tłuszczu. Niestety lepszych proporcji makroskładników już nie wycisnę na moim budżecie ze względu na moje uczulenie na produkty mleczne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 909
Minęły 2 tygodnie od podniesienia kcal. Myślę, że troszeczkę odtęchłem względem ostatniego zdjęcia. Wstawię kolejne za około miesiąc. Jak nic się nie zmieni to zacznę się martwić. :/

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zrobienie pierwszej masy w życiu