SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Skłony na ławce rzymskiej - czy i kiedy robić?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1406

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1089
Wiek - 22 lata
Staż - 4 miesiące
Wzrost - 187 cm
Waga - 75 kg
Cel - masa
Witam, chce do swojego planu dorzucić skłony na ławce rzymskiej, żeby nie zaniedbywać prostowników. MC na razie nie chciałbym robić. Czy mogę to ćwiczenie wrzucić po podciąganiu? Czy lepiej sobie darować?
Mój trening:
Trening A:
1. Nogi - Przysiady ze sztangą na barkach – 4 serie. 12-10-8-6
2. Łydki – wspięcia na palce z obciążeniem 3/ 4 serie
3. Plecy - Wiosłowanie – 4 serie.
4. Klatka - wyciskanie na ławce płaskiej.
5. Barki - Wyciskanie żołnierskie. 3 serie 10-12 p/ arnoldki 3 s 12-15p
6. Triceps - Pompki na poręczach – 3 /4 serie. Max p
7. Biceps – uginanie przedramion chwytem młotkowym./podciąganie podchwytem. 3 serie 12-15p.
8. Brzuch:
- unoszenie nóg w podporze 4 serie po 10 p
- allahy 3 serie po 20 p
- plank 3/ 4 serie max

Trening B:
1. Nogi - Wykroki z hantlami. 4 serie
2. Plecy - Podciąganie nachwytem– 4/5 serii.
3. Plecy - Skłony na ławce rzymskiej. ????
4. Klatka - wyciskanie na ławce skos.
5. Barki – unoszenie hantli bokiem – 3 serie po 12-15p.
6. Triceps – wyciskanie sztangielki zza głowy
7. Uginanie przedramion ze sztangą. 3 serie 12-15p.
8. Brzuch:
- unoszenie nóg w podporze 4 serie po 10 p
- allahy 3 serie po 20 p
- plank 3/4 serie po max
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
"Czy mogę to ćwiczenie wrzucić po podciąganiu?"

Spokojnie możesz.

A dlaczego nie chcesz robić MC?


Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-11-09 18:06:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1089
1. Boję się o kregosłup.
2. Miałem stwierdzone żylaki powrózka nasiennego i czytałem, żeby tego ćwiczenia unikać. Co prawda teraz nie mam żadych dolegliwości, ale wolę MC zostawić na później.

Dzięki za odpowiedź.



Zmieniony przez - enjoy_10 w dniu 2017-11-09 18:55:33

Zmieniony przez - enjoy_10 w dniu 2017-11-09 18:56:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16380 Napisanych postów 127899 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1438854
Raczej wyprosty na ławce rzymskiej a nie uginania, daj kiedy chcesz, moze być przed czy po podciąganiu.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3991 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 340395
Przy żylakach powrózka nasiennego, z tego co wiem, należy unikać ogólnie ciężkich ćwiczeń silowych, m.in przysiadów czy wykroków. Ale ja lekarzem nie jestem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1089
Dzięki za odpowiedzi. Bardzo możliwe, że należy unikać wszystkich ciężkich ćwiczeń. Byłem u lekarza jeszcze jak grałem często w piłkę i wtedy dolegliwości bólowe miałem naprawdę duże. Wtedy lekarz mi wypisał Cyclo 3 Fort i nie zabraniał aktywności fizycznej. Myślę, że ile osób tyle opinii, ale po siłowni żadnych dolegliwości nie mam, więc chyba nie ma problemu. Jednak profilaktycznie się wybiorę jeszcze raz do lekarza.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3991 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 340395
Z tego, co wiem Owca z WK kiedyś nagrał o tym film i mówił, że ma tę przypadłośc. Ćwiczył cały czas dużymi ciężarami i nic mu nie było.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kolejność ćwiczeń

nutloveb