SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Simple plan treningowy

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 913

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 38
Mamy jeszcze wakacje i trochę czasu do popracowania nad sobą przed rozpoczęciem np. roku szkolnego. Zanim przejdę do pytań podam parę informacji.

Posiadany sprzęt: hantle (6 kg), sztanga (maks. cięż. 37,5 kg), ławka prosta, worek bokserski.

Schorzenia: Uniemożliwiające mi wykonywanie ćwiczeń- brak, ale po bieganiu miewam bóle pleców i ortopeda powiedział mi że może być to dyskopatia lędźwiowa, zlecił rekonesans (trochę sobie na to poczekam).

Ogółem: kawał ze mnie chłopa, mam 187 cm wzrostu i 75 kg wagi. Dzieciństwo spędziłem grając w gry przy komputerze, ćwiczę od pół roku, lecz moja kondycja wciąż nie jest zadowalająca. Nie jestem gruby ale nie mam umięśnionego brzucha, od siedzenia przy kompie miałem odstającą klatę, robiłem dużo pompek i umieśniłem klatę lecz wciaż jest ona trochę odstająca. Gram w koszykówkę, boksuje, a przede wszystkim siatkówka.

Chciałbym was zapytać o ćwiczenia na dane partie ciała, które dawałby mi najszybsze rezultaty i które mogę wykonywać w domu z pomocą wyżej wymienionego sprzętu.
* brzuch- jakieś ćwiczenia które nie obciążają kręgosłupa
* klata- chce zbudować klatę bo mam do tego predyspozycje, szeroką klatę.
* Biceps- duży korpus i mały biceps, to nie wygląda dobrze ale dla mnie to nie problem, nie potrzebuje 40 w łapie. Chodzi mi raczej o siłę i rzeźbę, wiec chciałbym bardziej po prostu umięśnić rękę. Do tej pory robiłem to za pomocą hantli.
* Nogi- częsty ból przy bieganiu zapoczątkowany tym, że od dzieciństwa biegałem źle (całą stopą). Myślę że jestem gotowy wznowić trening z bieganiem (skakać nie mogę), ale myślę że istnieją jeszcze jakieś ćwiczenia na nogi.