SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Silownia i odzywki w czasie treningu BJJ

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5858

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 590 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19316
Trenuje judo i bjj i chcialem sie dowiedziec jak cwiczyc na silowni, zeby mi to pomagalo mi w walce.
Jaki trening na silowni robic? Podejrzewam, ze na sile. Ja wolalbym na mase, bo postanowailem troche urosnac, czy da sie to jakos pogodzic? Wiadomo, ze silnym byc trzeba, ale chcialbym jeszcze "troche wygladac". Nie chodzi mi o poszczegolne cwiczenia, ale ogolne zalozenia. Nie martwie sie o wage, bo w sporcie nie planuje startowac.

I jeszcze jedno, jakie odzywki?
Na razie mam tak:

Carbo - przed, na i po treningu walki
Gainer - po treningu silowym
Odzywka bialkowa - rano i przed snem
Kolagen i witaminki - rano i wieczorem
Glutarol - rozlozony w ciagu dni

chyba dobrze?
jakies pomysly?

Czy warto wrzucic kreatyne jezeli trening na silowni nie jest moim glownym celem. Czy jak bede cwiczyl silke 2 razy w tygoniu a walke 3-4 to kreatyna mi cos da? czy to ma sens?(powiedzmy ze stac mnie


PHCthulhu
"Zwyciezca jest ten kto widzi odpowiedz dla kazdego problemu. Przegranym zas kto widzi problem w kazdej odpowiedzi."

PHCthulhu
"Zwyciezca jest ten kto widzi odpowiedz dla kazdego problemu. Przegranym zas kto widzi problem w kazdej odpowiedzi."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Cwicz na wytrzymalosc silowa. Kreatyna jest bardzo przydatna.


Pawel Ziolkowski

MATA JEST MYM KOSCIOLEM, PARTER MOIM NIEBEM, BRAZYLIJSKIE JIU-JITSU MA RELIGIA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 590 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19316
Wytrzymalosc silowa?
Moze cos poradzisz, nie znam sie na tym.
Jakie cwiczenia?

Kreatyna jako wspomaganie treningu BJJ? Przy malej ilosci silowni? Dobry pomysl? Nie spuchne jakos?
Dawkowanie jak przy treningu silowniowym?
Brales moze?

A co z gainerem? Troche sie chyba przyda (musze skonczyc opakowanie). Ale to chyba tylko po silowni, a nie po treningu BJJ.

I jeszcze pytanie jako do osoby startujacej w zawodach.
Jestes na jakiejs diecie? Bo ja aktualnie na wysokobialkowej.

PHCthulhu
"Zwyciezca jest ten kto widzi odpowiedz dla kazdego problemu. Przegranym zas kto widzi problem w kazdej odpowiedzi."

PHCthulhu
"Zwyciezca jest ten kto widzi odpowiedz dla kazdego problemu. Przegranym zas kto widzi problem w kazdej odpowiedzi."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Mysla ze sa tu lepsi specjalisci od silowni ode mnie Moge Ci ndac jedna wskazowke ktora nam dal Harris. Otoz przy treningu silowym do chwytow ruch negatywny powinien byc wykonywany bardzo powoli, zas pozytywny powinien byc gwaltownym wypchnieciem.
Kreatyne sam stosowalem w okresie przygotowawczym do zawodow, jest bardzo dobra zeby miec paler do treningu i walk. Podziel dzienna dawke tak aby brac przed i po kazdym treningu.
W tej chwili lecze kontuzje wiec stosuje diete "domowe jedzonko" i opona rosnie.



Pawel Ziolkowski

MATA JEST MYM KOSCIOLEM, PARTER MOIM NIEBEM, BRAZYLIJSKIE JIU-JITSU MA RELIGIA

Zmieniony przez - Boruta w dniu 2001-08-11 03:37:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4008 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 37791
Dobry jest trening obwodowy stacyjny. Podam Ci przyklad. Robi sie to na kilku stacjach ( wiec wymaga wczesniejszego uzgodnienia z innymi uzytkownikami silowni ), na kazdej stacji niezbyt duze obciazenie. I dane cwiczenie wykonuje sie maksymalnie szybko przez 30 sekund. Np. przy wyciskaniu na klatke na skosie wystarcza gryf + 2 razy po 5 kg. Moj przykladowy trening wyglada tak - zaczynam powiedzmy od tego wyciskania na skosie ( robie na maksa szybko, przez 30 sekund ), potem odkladam sztange, przebiegam do nastepnego cwiczenia jakim jest biceps w staniu, gdzie sztange trzymam nachwytem na szerokosc barkow, znowu 30 sek. na max. Dalej przebiegam do kolejnego cwiczenia - wyskokow z polprzysiadu do polprzysiadu ze sztanga na karku, dalej jest brzuch na skosie z obciazeniem, i grzbiet na rzymskim krzesle z obciazeniem i ewentualnie zarzut sztangi na klatke piersiowa. Potem znowu, bez przerwy, przebiegam do wyciskania na skosie i powtarzam caly obwod drugi raz. I odpoczynek. I potem znowu taki podwojny obwod. I potem ewentualnie jeszcze raz. Dobrze jest miec do tego w miare pusta silownie i partnera, ktory siedzi z zegarkiem w reku i mowi kiedy ma byc zmiana. A jesli sie nie da na silowni, to mozna wymyslic inny zestaw cwiczen, ktory np. da sie wykonywac na macie czy w terenie. Zreszta ja na jakims zgrupowaniu mialem wlasnie taki trening na macie. O ile pamietam to byly tam takie cwiczenia jak: partner stoi w rozkroku, ty lezysz miedzy jego naogami, lapies za pas i podciagasz sie do pasa, potem jakies japonskie pompki, wyskoki z polprzysiadu, cos na brzuch, lina i juz dalej nie pamietam, ale niezle dawalo w kosc.

Moderator działów Sporty Ogólnorozwojowe & Dla Zupełnie "Zielonych" & Grappling

I szkoda tylko, że w noc kwietniową, Ciągnąc za sobą smród spalin,
Nie cały Związek poleciał w kosmos, A tylko jeden Gagarin

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 590 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19316
Dzieki za odpowiedz. Chyba sie zaopatrze w ta kreatyne.

Dwa pytania do Boruty:

1. Czy oprocz powera do walki miales tez jakies zauwazalne przyrosty miesni?

2. Co Ci sie stalo (kontuzja)?

PHCthulhu
"Zwyciezca jest ten kto widzi odpowiedz dla kazdego problemu. Przegranym zas kto widzi problem w kazdej odpowiedzi."

PHCthulhu
"Zwyciezca jest ten kto widzi odpowiedz dla kazdego problemu. Przegranym zas kto widzi problem w kazdej odpowiedzi."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
1.Wrecz przeciwnie. Masa mi spadla
2.Lekotka.


Pawel Ziolkowski

MATA JEST MYM KOSCIOLEM, PARTER MOIM NIEBEM, BRAZYLIJSKIE JIU-JITSU MA RELIGIA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Ty a moze zalatwic Ci jakiegos speeda? Bedziesz mial powera do trenowania.
A tak naprawde, to wyslij maila do Protasiuka, ze chcesz isc na silownie i on da Ci takie wzory matematyczne, ze zanim pojdziesz na silownie, to bedziesz mogl sobie policzyc ile brac na przyrost masy, ile na sile, a ile na jedno i drugie na raz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 590 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19316
wzory?

Zmieniony przez - PHCthulhu w dniu 2001-08-13 01:12:04

PHCthulhu
"Zwyciezca jest ten kto widzi odpowiedz dla kazdego problemu. Przegranym zas kto widzi problem w kazdej odpowiedzi."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 300 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 12009
A ja mam pytanie czy ćwicząc sporty walki 3-4 razy w tygodniu i do tego chodząc na siłownie jest jakaś szansa na zwiększenie masy?

Do Fightera: czytałem w dziale HIT hevy-duty system że jest to świetny system i wogóle. Chciałbym Ciebie zapytać jak się sprawdza plan który zaproponował Ci bst i czy po skorygowaniu go jest szansa na przyrosty masy?

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2914 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17433
Zrobiłem kilka treningów HITem. Tak mi to nie leżało, że musiałem od tego odejść. Pokombinowąłem z treningami i trenuje dość tradycyjnie, ale włączyłem więcej ćwiczeń aerobowych i technicznych bo się upasłem niemal jak świnia i zaczyna mi to poważnie przeszkadzać w życiu
Wszystko ma gdzieś koniec, nawet masa przestaje być potrzebna w pewnym momencie

Fighter
Moderator: Sztuki Walki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Realność walk?

Następny temat

VII Mundial Bjj

sosy