SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Silne zmęczenie po treningu

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 565

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 156 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6321
Czesc,
mam 36lat. Ostatni rok zero silowni.
Od miesiaca mam diete redukcyjna( ok 2400kcal przy 77kg i 177cm), biegam 3 razy w tygodniu, 3 razy silownia. Wczesniej ruch ograniczony do minimum + siedzaca praca.
Jem witaminki, kolagen itp, stawy przestaly bolec, jestem w naprawde duzo lepszej formie ale... godzina 21 i zasypiam. Nie mam sily na nic, libido tez obnizone.


Pytanie czy obnizyc aktywnosc /przeczekac az organizm sie dostosuje (redukcje planuje do konca roku, kalorie podbije, moze pomoze)/ zrobic wyniki? Jesli tak to napiszcie prosze jakie te wyniki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 704 Wiek 39 lat Na forum 154 dni Przeczytanych tematów 5059
I wszystko w temacie Viki, za dużo tego jak na początek, a badania to standard, morfologia, lipidogram, cukier, tarczyca ewentualnie nerki


Zmieniony przez - Gucio547 w dniu 2021-10-29 19:26:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 24762 Napisanych postów 22735 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 365772
kalorie przyjąłeś sobie od tak? czy liczyłeś? jeżlei nie, to przelicz wg kalkulatora, choć wydają się dosyć sensowne, przy Twojej masie i trybie życia/treningach, ale nie zaszkodzi https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne__jak_je_wyliczyć-t276436.html
co do zasypiania o 21 to raczej normalna sprawa - jak trenowałem po 16 to miałem to samo, dobry trening i człowiek marzył tylko żeby zjeść i się położyć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 156 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6321
kalorie liczylem. Juz troche zszedlem bo na poczatku mialem ponad 2500 ale nie schodzilo nic fatu. Teraz jestem zadowolny, w lusterku widac efekty.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 156 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6321
Po wieczornym treingu nawet jesc mi sie nie chce. Teraz nawet siedze w pracy i skupic sie nie moge, marze o lozku :) moze jednak te wyniki porobic? Nie wiem czy kiedykolwiek robilem zeby zobaczyc w jakim stanie jestem. Nie chce przestac cwiczyc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 143 Napisanych postów 2262 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24521
Moim zdaniem podstawą Twojego chronicznego zmęczenia jest zbyt duża objętość treningowa. Nie robiłeś nic przez rok i nagle wskoczyło 6 jednostek treningowych przy jednoczesnym deficycie kalorycznym. Daj sobie więcej luzu.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5057 Napisanych postów 69414 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712789
Wiele zależy od tego jak wygląda ogół Twojej diety. Bez wątpienia będzie to miało spore znaczenie w kwestii zdrowia i samopoczucia.

Poza tym, ilość godzin snu i jakość snu. Warto zwrócić na to większą uwagę.

https://potreningu.pl/artykuly/uroda/jak-poprawic-jakosc-snu-5112

Sugerowane wprowadzenie aktywności fizycznej u osoby, która nigdy nic nie robiła oczywiście również będzie miało znaczenie. Być może jest ona zbyt wysoka jak na Twoje możliwości. Wklej nam tutaj jak wygląda Twój trening siłowy.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 24762 Napisanych postów 22735 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 365772
problem może być w regeneracji i pytanie czy dostarczasz organizmwi wszystkiego czego potrzebuje
co do badań, nigdy nie zaszkodzi ich zrobić, ale w Twoim przypadku szukałbym przyczyny w kiepskiej regeneracji, czyli odpowiednia ilość snu i jego higiena oraz dostarczanie odpowiednich makro i mikroskładników
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 262 Napisanych postów 704 Wiek 39 lat Na forum 154 dni Przeczytanych tematów 5059
Badania powinieneś zrobić jeszcze przed rozpoczęciem treningu dla sprawdzenia w jakim stanie jest organizm i też uważam że za dużo tych jednostek treningowych na początek, organizm musi się zaadoptować do takiego wysiłku a nie masz już 20 lat więc regeneracja też musi potrwać
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 156 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6321
wielkie dzieki za odpowiedzi. Nie było mnie kilka dni przy kompie bo dorobilem sie zapalenia ucha i na kilka dni zrobilem wolne od treningow (tak zalecił laryngolog). Po 2 dniach bez treningow jest juz spoko. Moge funkcjonowac normalnie i nie zmaga mnie sen o 21.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 156 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6321
Domer- jutro wkleje jak wyglada moj trening

Dj_DODO- jesli chodzi o markoskladniki to nie mam czasu na gotowanie i korzystam z cateringu. Nie wyglada zle. Produkty sa w miare dobrej jakosci, do tego stosuje omega 3, witaminy B, K, magnez, mineraly.

Gucio547 - czy możesz mi napisać jakie najlepiej zrobić badania? Teraz jak mam kilkudniową przerwę może to dobry moment.


Co do jakości snu. Chętnie bym się wysypiał ale mam dwojkę dzieci i nie pamietam nocy przespanej od A do Z. Czasem po takiej pobudce nie moge zasnac dobre 30min, czasem zapypiam w jednym pokoju a budze sie w drugim bo dzieci robia roszady. Masakra. Jem regularnie ashwagange.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 24762 Napisanych postów 22735 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 365772
w kwestii badań możesz wykorzystać to co jest napisane w tym artykule
https://www.sfd.pl/Długa_redukcja_Mężczyzno_zbadaj_się!-t1125995.html 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przedwczesny wytrysk - pomoc

nutloveb