SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siemaa sprawa jest

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 272

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 20 lat Na forum 44 dni Przeczytanych tematów 47
dobra więc tak mam problem z sylwetką generalnie wygląda jak jakiś wazon czy kij wie co zaprezentuje to na obrazku

i mam pytanie co mam robić jednocześnie żeby te całe boczki zniwelować bez utraty mięśni partii górnych.
Pytanie 2, trzeba w to ingerować dietę czy wystarczy spalać tłuszcz robiąc cardio i zdrowo się odżywiać
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 15 lat Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 31
Witaj.

Postaraj się biegać 3 razy w tygodniu przykładowo:
Poniedziałek,Środa,Sobota jak w moim przypadku
30-40minut powinno wystarczyć
Ogranicz słodycze/tłuszcze (takie jak fast foody cukierki batoniki)

Cwiczenia podstawowe na poczatek:

Brzuszki z rowerkiem 3x10 (10 każda strona)
Przysiady 3x10
Russian Twist 3x10 (10 każda strona)
Dotykanie pięt leżąc 3x15 (15 każda strona)
Brzuszki 3x20
Pod koniec zrób szybkie pajacyki aby zwiekszyć temperature ciała i dzieki temu spalić wiecej tłuszczu i wyrzezbić ciało.

Przepraszam za jakieś ort, Klawiatura sie dziala ;c

Pozdrawiam Daniel Konieczny


Zmieniony przez - Lazar Angelov w dniu 2019-07-27 17:18:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 20 lat Na forum 44 dni Przeczytanych tematów 47
Lazar Angelov
Witaj.

Postaraj się biegać 3 razy w tygodniu przykładowo:
Poniedziałek,Środa,Sobota jak w moim przypadku
30-40minut powinno wystarczyć
Ogranicz słodycze/tłuszcze (takie jak fast foody cukierki batoniki)

Cwiczenia podstawowe na poczatek:

Brzuszki z rowerkiem 3x10 (10 każda strona)
Przysiady 3x10
Russian Twist 3x10 (10 każda strona)
Dotykanie pięt leżąc 3x15 (15 każda strona)
Brzuszki 3x20
Pod koniec zrób szybkie pajacyki aby zwiekszyć temperature ciała i dzieki temu spalić wiecej tłuszczu i wyrzezbić ciało.

Przepraszam za jakieś ort, Klawiatura sie dziala ;c

Pozdrawiam Daniel Konieczny



Zmieniony przez - Lazar Angelov w dniu 2019-07-27 17:18:01

Dzięki za wypowiedź, co do ćwiczeń będę korzystał z swojego zestawu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 15 lat Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 31
Nie za co zawsze się polecam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5543 Napisanych postów 7369 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229074
Wypelnij ankiete działu, oblicz swoje zapotzrebowanie kcal - ułóż odpowiednia dietę oraz dobry trening.I wtedy wstaw to wszystko tutaj a ktoś zawsze doradzi dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5939 Napisanych postów 74330 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624103
Dział odżywianie , wiec poruszamy kwestie żywieniowe .
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
https://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Twoim celem w tym wypadku powinna być redukcja -odejmujesz ok 300kcal
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3631 Napisanych postów 62389 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675665
Rozwiązanie jest proste, ale wymaga sporo poświęcenia, czas, cierpliwości i pracy. Trzeba po prostu zastosować się do podstawowych zasad diety, w Twoim przypadku zbilansowanej oraz treningu siłowego. Zacznij więc ułożenia treningu. np. ogólnorozwojowego (full body workout). Poczytać o nim możesz tutaj:

https://potreningu.pl/articles/225/trening-calego-ciala---full-body-workout-cz--i

Następnie wylicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne ze wzoru podanego powyżej. Wklej tutaj obliczenia. Resztą zajmiemy się później.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10246 Napisanych postów 116976 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381271
Mozłiwe że masz szerokie biodra inic z tym nie zrobisz, czy rozbudowane za bardzo skośne brzucha, lub siedzi tam tluszcz i bez redukcji się nie obejdzie.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siemano

Zestaw 1