SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siedzący tryb pracy a suplementacja

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 497

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 55
Cześć..
Chodzę na siłownie powiedzmy "regularnie" mam karnet open ale godziny pracy mam dosyć elastyczne i pracuje przed kompem i wychodzi że chodzę średnio 3-4 razy w tygodniu. Utrzymywałem przez ostatni rok diete wysoko białkową kurczaki, jaja, białe sery. Ale teraz przez pracę jadam mniej tylko kanapeczki :D. A po powrocie do domu już gotowy obiad nie zawsze wysoko kaloryczny. Więc chce sobie kupić jakiś "gainer" aby usprawnić rzeźbienie ciała. Wspomnę też, że cieżko przybieram na wadze wciągu roku jadłem dużo bardzo dużo i przytyłem tylko 10 kg w skali roku aktualnie ważę 73kg... przy wzroście 180cm i 13% tłuszczu w Ciele. Chce zejść do 10% i 78kg. I nie mam pojęcia czym uzupełnić dietę. Albo czy jest sens.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1055 Napisanych postów 21936 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 337041
-gainer żeby poprawić rzeźbę,
-chcesz obniżyć bf i dodać przy tym sporo mięsa

masło maślane, pojęcia widać nie masz żadnego albo nikłe,
zamiast uzupełniać dietę należy odpowiednio ją skomponować bo inaczej nic z tego nie będzie,
zajrzyj do działu odżywianie na początek, tam znajdziesz wszystko czego Ci trzeba na tym etapie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 55
-Z tego co czytałem to jest tyle opini co ludzi co do Gainerów .. znalazłem i takich co biorą go na rzeźbę - nawet jeśli to posilek w proszku, przy aktualnym stanie pracy gdzie nie mam czasy nawet na normalny posiłek to wydaje się dobrym rozwiązaniem.

-Moja dieta wygląda podobnie do tych co jest w odżywianiu w skrócie bez podliczania wygląda tak:
Śniadanie:
3 jajka, kalafior, płatki
2gie śniadanie:
500 gr. jogurtu naturalnego z płatkami owsianymi
obiad:
Paczka ryżu, pierś z kurczaka, ser feta z warzywami na oleju z oliwek
Kolacja; twaróg plus owoce


Zmieniony przez - SlonB w dniu 2014-10-05 23:17:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1055 Napisanych postów 21936 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 337041
na "rzeźbę" to jest odpowiednio skomponowana dieta z minusem kalorycznym poparta odpowiednim treningiem a nie gainer czy cokolwiek innego,
gainerem mozna sie wspomóc kiedy np.nie ma czasu na posiłek albo ciezko dostarczyc odpowiednia ilosc wegli/kcal z pozywienia,
na redu nie powinno byc z tym drugim problemu wiec nie widze potrzeby włączania go do jadlospisu,
wszystko czego Ci trzeba to odpowiednia ulozona dieta i trening a info jak to zrobic znajdziesz w odpowiednich dzialach
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

przeterminowane białko.

Następny temat

Prosupps No3 Drive czy MHP NO-Bomb?

WPC zestaw