SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siłownia i basen jak to pogodzić ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4037

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

16

Waga

69kg

Wzrost

176cm

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

1.5 miesiąca

Uprawiane inne sporty

Szkoła mundurowa, Basen raz w tygodniu, ścianka wspinaczkowa raz w tygodniu

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

FULL

Dieta

Dieta: 5-6 posiłków dziennie, Brak fast foodów, Pije tylko wodę, naturalny tłoczony sok jabłkowy, herbatę 1.śniadanie-jajka smażone/gotowane z kiełbasą 7:00 2. Kanapki z mięsem ok.12:30 (2szt.) 3. Kanapki przed treningiem ok.15 (1-2szt) 4. Obiad przeważn

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

napisałem u góry (Push/Pull)

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Wyciskanie: 17.5 kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 11 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1041
dokładnie, dodatkowo po tygodniu ciężkich treningów przyjemnie jest rozruszać pod kątem mobilności całą obręcz barkową
(mówię tu o pływaniu kraulem), a po wszystkim świetnie sprawdza się sauna jeśli ktoś ma na pływalni
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340585
Byle nie pływać dzień przed treningiem klatki bądź barków, bo to osłabia mięsnie + stabilizatoy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 11 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1041
Dobra uwaga, ale jest i na to sposób.
Czasem coś mi wypadnie i poprzesuwają mi się w tygodniu treningi,
i jeśli wiem, że jutro robię trening siłowy na 'górę' to pływam tak:
macham ramionami z minimalną siłą skupiając się na technice, oddechu i sylwetce,
a mocniej pracuję nogami, w moim odczuciu daje to nawet większy wycisk (kondycyjnie)


Zmieniony przez - 2T w dniu 2018-03-01 11:09:39
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5578 Napisanych postów 60473 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747047
To już kwestia swojego planowania treningu bo wiadomo, że w życiu różne plany się komplikują i trzeba co nieco pozmnieniać.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340585
2T
Dobra uwaga, ale jest i na to sposób.
Czasem coś mi wypadnie i poprzesuwają mi się w tygodniu treningi,
i jeśli wiem, że jutro robię trening siłowy na 'górę' to pływam tak:
macham ramionami z minimalną siłą skupiając się na technice, oddechu i sylwetce,
a mocniej pracuję nogami, w moim odczuciu daje to nawet większy wycisk (kondycyjnie)



Zmieniony przez - 2T w dniu 2018-03-01 11:09:39



kiedys plywalem i pamietam, ze najbardziej zajezdzalo mnie plywanie z deska, gdzie pracujemy samymi nogami.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ilosc treningów w ciagu tygodnia

Water