SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siłownia i Piłka nożna

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7412

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49638 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam wszystkich jestem piłkarzem gram juz 12 lat na siłownie zaczołem chodzić 3 lata temu ale niestety musiałem przestac bo zabardzo nie moge tego połaczyć wiadomo że jak się zwiękasz mase to troche się traci na źwinności czy ktoś może mi pomuc dobrać trening bo bardzo bym chciał jeszcze poprzeżucać kilka ciężarów :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090
To bzdura-z tym traceniem zwinności przy nabieraniu masy-owszem jeśli bedzie to masa tkanki tłuszczowej lub masas mięsniowa we wielkich rozmiarach,ale Tobie to raczej nie grozi.Niestety trudno jes połączyc obie dyscypliny(piłke i kulturkę.)Musisz podac wiecej info-Twoje priorytety??

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 931 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 21743
Też byłbym tym zainteresowany, ponieważ mam podobny problem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 239 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2187
ja jakoś zyskałem masę i stałem się szybszy, na pewno nie mniej zwinny, a po za tym silniejszy.
A masz tłuszczyk?

jeśli coś dzięki mnie się dowiedzieliście to kliknijcie na gwiazdkę i potwierdźcie

Ćwicz kiedy nie możesz.
Musi boleć, aby rosło.
Żyj aby kochać.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49638 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Michail słuchaj coś wiem o traceniu zwinności gram troche w piłke i wiem co nieco na temat biegania i swojej kordynacji ruchowej jak nie dobierzesz odpowiednio treningu to możesz zapomniec o tym ze bedziesz zwijał trawniki sam z wagi 76 kg w ciagu 4 miechów skoczyłem na 86 kg przy wzroscie 180 cm i odczułem to co prawda jak zaczołem ćwiczyć to moja motoryczność się polepszyła a tłuszczu nie mam wogóle jak to powiedział w "sezon rezwrwowych" ten irlandczyk jestem źilasty :) jak ktoś z was jest w stanie mi pomuc poukładać ten plan to był bym dzięczny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090
Ciencis-chyba mnie nie zrozumiałes-ja nie mówię o jakimś tam niekontrolowanym łapaniu masy przez nieprzmyślany trening(niekompatybilny z treningiem piłki)i dowolną dietę.Ja mówie tylko i wyłącznie o rozsądnym i fachowym podejściu do tematu(bo tylko takie staram się osobiście prezentować)-treningu popartym właściwą dietą,które prowadzic będą do "kontrolowanego" przyrostu masy mięsniowej i to szczególnie w tych obszarach sylwetki,które pozwolą zachować jednocześnie proporcje i estetyke,oraz poprawic(nie pogorszyć)cechy motoryczne zawodnika.
Jest to (połączenie treningów)naukowo udowodnione i stosowane nie tylko w piłce nożnej.
Pozdrawiam.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 931 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 21743
No to git, ale moze tak cos konkretniejszego?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49638 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dokładnie moze cos dokładniej jak co i po ile na siłowni bo do piłki to ja musze sie dostosować trenerowi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49638 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam mój plan treningowy wyglada nastepująco
poniedziałek do południa trening piłki noznej jak to w poniedziałek takie tam rozbieganie wieczorem do siłowni poćwiczyc klatke i triceps
wtorek do południa trening taki ostrzejszy wieczorem obuj
sroda nie ma treningu piłki i na siłownie wieczorem najszerszy biceps
czwartek do południa trening wieczorem odbuj
piatek wiadomo jak to przed meczem nie za cięzko na treningu i na siłowni barki
sobota odpoczynek lub jak mecz to mecz tylko ale na maxa
w niedziele odpoczynek lub jak mecz to na maxa i tylko mecz
no i tak to widze co wy na to moge wiedzieć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 931 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 21743
Ja mam treningi karate (trzeba sie zdrowo namachać) we wtorek i czwartek po 2h wieczorem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak rozwinąć barki w szerz?

Następny temat

Trening na mase. Jak ?

Wheya