SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siłowe masowanie - prośba o ocene planu

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 884

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4996
Witam serdecznie wszystkich! Chciałbym prosić bardziej zorientowanych w temacie niż ja o ocene mojego nowego planu plan ma być powiązaniem planu siłowego z masowym. Nie wiem co mi z tego wyszło 
No dobra teraz trochę informacji o mnie:
Staż : będzie 10 miechów choć na początku ćwiczyłem 6 miesięcy potem miałem przerwę 3 miesiące i ponownie jadę ostro od 4 miesięcy
Waga : ok. 80kg dokładnie nie wiem bo waga mi cos szwankuje
Biceps: 37cm
Klatka : 109cm
Udo : 55 cm
Łydka : 36 cm

Wyciskanie na płaskiej : 90kg
Wyciskanie na Barki : dokładnie nie wiem bo nie sprawdzałem nigdy ale myślę że ok. 70 kg
Wiosłowanie w opadzie tułowia tez nie wiem nie robiłem maxa ale 65kg * 8 spokojnie dam rade
Przysiad tez nie robiłem maxa bo mam problemy z kolanem ale teraz mam zamiar to zmienić
Martwy ciąg : wstyd się przyznać ale nie robiłem jak na razie. Ćwiczyłem dzień dobry 4 * 12p z obciążeniem 10 kg

Dieta : jest z tym że nie każdego dnia udaje mi się jej przestrzegać bo czasem jak wpadam w wir zajęć na uczelni to nie mam na nic czasu

Głównym założeniem planu jest poprawa wyników siłowych głównie klatki i pleców przy jednoczesnym przybraniu trochę mięska 

Oto trening wszelkie uwagi i sugestie mile widziane :

Poniedziałek:
Klatka:
1. Wyciskanie na płaskiej progresja 5s * 5p gdy jeśli w ostatniej próbie nie wyrobie 5 to robie tym ciężarem serie wyciskania połowicznego 8p
2. Wyciskanie na skosie prog 8 6 5 5
3. Rozpiętki 3s 10p

Triceps:
1. Wyciskanie w wąskim chwycie progresja 4s * 6p gdy w ostatniej nie wyrobie 6p to robie tym ciężarem serie wyciskania tylko w górnej połowie ruchu 8p
2. Sciąganie linki wyciągu górnego 8 7 6


Wtorek:
Nogi:
1. Przysiady ze sztangą na barkach 10 8 8 6
2. Prostowanie nóg w siadzie 3s 10p
3. Uginanie nóg 3s 10p
4. Wspięcia na palce na podwyższeniu 4x 15 i aż do palenia

Środa --- wolne

Czwartek:
Plecy:
1. Podciąganie na drążku 4s * 8p w miare możliwości będę zwiększał liczbę powtórzeń
2. Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 10 8 6 6
3. Wiosłowanie półsztangą 3s * 10p
4. Martwy ciąg 4s 10p
Biceps:
1. Uginanie ramion ze sztangą 10 8 6 6
2. Modlitewnik 3s 8p

Piątek:
Barki :
1. Wyciskanie sztangi zza karku 10 8 6 6
2. Unoszenie sztangielek bokiem 4s * 10p
3. Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 4s 10p
Kaptury;
Szrugusy 4s 10p

Klatka lekko : zastanawiam się też czy nie dać tego krótkiego treningu w czwartek miedzy plecy a biceps co myślicie?
1. wyciskanie sztangielek 4s * 10p
2. Wyciskanie na maszynie 4s *10p

Na koniec chciałem dodać jeszcze pare uwag odnośnie siłowni na którą chodze
jest to siłownia uczelniana na którą mam dosć blisko bo 10 min drogi no i jest darmowa z tym ze jedyny przeskok ciężaru jaki można robić to 5kg(wiem że troche lipa) no i jedyne chantle jakie sa to 9kg i 21kg - spory przeskok
dlatego między innymi moj plan wyglada tak a nie inaczej gdyz nie mam tej mozliwości by z tygodnia na tydzień zwiekszać ciężar o 2,5kg

Wszystkim któż poświęcą chwile uwagi na ocene mojego planu serdecznie dziękuje i pozdrawiam czesc!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4996
Nikt mi nie pomoże ??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

powróciłem

Następny temat

Trening na siłe do oceny <sogi>

nutloveb