SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siła i redukcja wagi

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2199

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 835
Proszę o pomoc. Czy istnieje możliwość robienia siły maksymalnejm (czyli trening rekrutacji z maksymalnymi ciezarami w zakresie 1-5 ruchów) i jednoczesne zbijanie wagi? Wiadomo, że trening np na masę wymaga dodatniego bilansu kalorycznego i tym samym raczej nie zgubi sie tłuszczyku a jak to jest z siłą? Ważę 82 kg i planuję zejść w przeciągu 6 tygodni o ok 4 - 5 kg trenujac jednocześnie siłę co proponujecie? dzieki za porady
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 416 Napisanych postów 15594 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91830
na ckd mozna miec dodatni bilans kaloryczny i gubic wage
ale jest spora czesc ktora na ckd "slabnie"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 194 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4089
Szczerze pomysł niebezpieczny. Będziesz na bank słabszy( w tak krótkim czasie strata wagi musi się odbić na sile) co za tym idzie katowanie się maksymalnymi ciężarami jest mało sensowne. Nie jesteś zawodnikiem, więc zrób tak : najpierw zbij wagę, potem rób siłę, starając sie trzymać wagę, którą wcześniej zbiłeś.

Morza szum, ptaków śpiew i zwyrole pośród drzew!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 327 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1524
Czytałem kiedyś w MensHelth że jeżeli ktoś chce budować muskulature i gubić tkanke tłuszczową to powinno się ćwiczyć 45 min treningu siłowego zakre 6 - 12 powtórzeń (3-5 seri) a następnie 15-30 min aerobów.Taki trening ma za zadanie przez pierwsze 45 min zmęczyć mięśnie (wykorzystać glikogen mięśniowy) a następnie przy aerobach spalasz tkanke tłuszczową.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 416 Napisanych postów 15594 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91830
budowanie muskulatury nie zawsze rowna sie zwiekszaniu sily i naodwrot
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanko :)

Następny temat

Trening bez sprzetu

Fruzelina