SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Schudlem 15 kilo w 10 tygodni!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6498

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 6919 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 36463
Chciałbym się podzielic z wami (i przy okazji wysluchac waszych opini oczywiście) sposobem w jaki udalo mi się schudnąć ok. 15 kg. w 10 tygodni bez większego wysilku.
Pare faktow - kulturystyke ćwiczę juz od paru lat ale dopiero w tym roku tak na prawde postanowiłem zrobic sobie cykl na rzezbe przed wakacjami.
Moja waga przed rozpoczeciem cyklu wachała sie w granicach 100-103kg Obecnie waze ok. 87kg

TRENING
Trenowałem 4 x w tygodniu według następującego planu:
Dzien1
1. Klatka
•Wyciskanie poziomka 4x8
•Rozpiętki + ściąganie linek 4x15
2. Barki
•Wyciskanie siedząc 6x8
Unoszenie hantli bokiem + podciąganie wyciagu wzdłuż tułowia 6x15
Dzien 2
1.Grzbiet
•Wiosłowanie sztangą 6x8
•Ściąganie drążka z góry + przyciąganie drazka do brzucha siedząc 4x15
2. Biceps
•Uginanie przedramion ze sztanga prosta 3x8
•Modlitewnik + hantelki 3x15
Dzien 3
1.Triceps
•Wyciskanie w wąskim chwycie 3x8
•Prostowanie ramion na wyciągu + hantelek zza głowy 3x15
2. Nogi
•Przysiady 3x8
•Prostowanie podudzi + zginanie w kolanach 3x15

Kolejny 4 trening był powtorzeniem pierwszego itd.
Po każdym treningu robilem ok. 200 roznego rodzaju brzuszkow + 15 minut na rowerku.

SUPLE
- Thermal 3 x dziennie po 1 kap. co 5 godzin
- Olimp Fat Burner Plus 2 x dziennie przed posiłkami

DIETA
- I i II sniadanie: pol szklanki płatków owsianych, rodzynki, pol kostki twarogu. wszystko zalane jogurtem naturalnym
- Srodek dnia: batonik białkowy, 2 kromki chleba Wasa (taki dietetyczny)
- jakas zupka (tutaj szczególnie nie kombinowałem) + odzywka bialkowa
- podwieczorek: pestki z dyni, tuńczyk, warzywa
- kolacja: salatka z ogórków (swierzych i kiszonych), pomidorow, salaty, marchewki itp.