SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Schemat życia pod wieczorny trening

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 649

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 524 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9876
Witam, potrzebuje wskazówki odżywiania pod wieczorny trening, dzień wyglądał by tak:
8:00 pobudka
21: 30 - 22:30 trening
24:00 spać

Dieta z nadwyżką kaloryczną. Generalnie umiem sobie ułożyć dietę, chciałem się tylko poradzić o posiłek przed treningowy 19:00 / 20:00 i po treningowy 22: 30 / 23:00, ewentualnie śniadanie jeśli ma znaczenie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8031 Napisanych postów 78845 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 661878
Dokładne godziny nie maja wiekszego znaczenia . Ważne jest żeby zachować odstęp przed i po treningu Ok 1-1,5 godziny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17689 Napisanych postów 16822 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 340624
generalnie bardziej chodzi o spojrzenie na całość dnia, a nie na dwa posiłki wokół treningu, chodź nie ulega żadnym wątpliwościom, że są bardzo istotne - przed o jakość treningu, a po o dostarczenie materiału do regeneracji uszkodzonych mięśni. Przed na pewno nie duży objętościowo, ciężkostrawny i zalegający na żołądku, ja przed treningiem jem głównie jakieś mięso i jeżeli jest chude to podbije olejem kokosowym, lnianym lub oliwa z oliwek lub orzechami plus jakieś warzywko, bo po węglowodanach kiepsko mi się trenuje, a z kolei po treningu głównie zwracam uwagę na węgle i białko np. po treningu ryż/płatki jaglane/płatki ryżowe + owoc + WPC na mleku lub wodzie, tutaj staram się przyjmować białko/węgle 1/2 choć ostatnio dorzuciłem węgli i jest 1/3 a białka zazwyczaj ilość 40-50g żeby było w tym posiłku czyli węgli od 80 do 150g, po około godzince półtorej kasza gryczana/makaron pełnoziarnisty/ryż/ziemniaki+warzywka+mięso i spać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4374 Napisanych postów 65979 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693214
Nie ma tutaj nic nadzwyczajnego. Tak samo, jak w przypadku innych godzin treningu. Około 2 godziny przed treningiem posiłek pełnowartościowy i w miarę szybko po jego zakończeniu.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14432 Napisanych postów 124572 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1419744
jak po siłowni nie masz za bardzo ochoty na jedzenie to wapln ij wpc z rozgotwanym ryżem jakieś owoce do tego

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4374 Napisanych postów 65979 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693214
Ewentualnie poczekaj jakiś czas, jak zachce Ci się jeść. Nie ma potrzeby wpychać w siebie jedzenia na siłę.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3200 kalorii, waga stoi w miejscu.

nutlove nowy