SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sama Metka

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2187

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

27

Waga

88

Wzrost

183

Obwód ramienia

42

Obwód klatki

105

Obwód uda

65

Obwód talii

85

Staż na siłowni

4

Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy)

4 tys kcal

Ile i jakie przebyte cykle sterydowe

prop +wino

Opisz swój plan treningowy

4-5 x w tygodniu

Cel cyklu

masa mięśniowa

Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia

rok

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy)

Stan zdrowia

ektomorfik

Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia

bardzo dobry

Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą)

dzikie włosy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 263
BF mam 16% :/ Może być Nolva tylko w jakich ilościach to brać? i kiedy zacząć ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 149 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6500
10mg dzienie chyba styknie a jak będziesz widział że się powiększa albo czuł typowe objawi gino np.swędzenie to zarzuć 20mg ale nie leć z nolvą od początku cyklu bo pamiętaj że ona osłabia działanie sterydów radziłbym zarzucenie dopiero jak zaczną swędzieć suty lub jak będziesz widział że coś jest nie tak.Wgl nie możesz do tej mety dorzucić teścia?skoro i tak jesteś przygotowany na gino?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 263
I o to chodziło , dzięki za rade , robiłem już kilka cklów i jeszcze nigdy mnie suty nie swędziały ale troszkę pod skórą gruczoł sie powiększył jednak nieznacznie dlatego chcę mieć to na uwadzę . Co do teścia to teraz chcę zrobić taki delikatny cykl na samej mecie gdyż czas mi nie pozwoli na to żeby zrobić dłuższy cykl za jakieś 7 tygodni mam wyjazd i nie będzie za bardzo możliwośći iniekcjii także cykl z teściem zaplanowałem na czerwiec gdy będę miał więcej czasu dla siebie .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 149 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6500
Może to nie gruczoł tylko tkanka tłuszczowa ja bym porobił badania na gino jak masz kasę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 263
A może to faktycznie tkanka tłuszczowa bo ostatnimi czasy troszkę sie podlałęm z 7% bf wskoczyłęm na 16 , takżę po cyklu z tej metki wezmę sie za badanie i będę wiedział na czym stoje .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19843 Napisanych postów 69192 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 568231
Jeśli na propie i winku podlało Cię z 6 do 17 to na metce 25 murowane minimum.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 263
Spokojnie ten prop i wino to było dawno temu i po tym cyklu miałem 7% , póżniej byłem na lekkim offie (kontuzje ) i tylko leżałem i jadłem i wtedy mnie zalało , góra nie jest zła tylko brzuch duży dostałem , muszę sie wziąć za kardio i wiem , że będzie git.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 149 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6500
kumpel po cyklu na mecie z BF 8-10 wskoczył prawie na 25 :) pewnie głównie woda ale po 3tyg nie mógł opanować głodu i z czystej michy zrobiła się chaotyczna micha wpierdzielał wszystko wiec pewnie też od tego powodzenia z cyklem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 263
Dzięki , mam nadzieję , że mnie tak nie zaleje :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12396 Napisanych postów 18354 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 335987
Najpierw zredukuj
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cykl dla kolarza - wytrzymałość i wydolność.

Następny temat

anavar by GB standard co.

nutloveb