SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SZYBKI WZROST OBWODU RAMIENIA

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7108

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
KoY FIGHT24.PL
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3513 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17558
Przeczytałem ciekawy artykuł w Fitness Authority mam nadziej ze pomoge komus
napisze tutaj ćwiczenia
Trening taki wykonujesz raz w tygodniu
do każdej serii używasz takiego obciążenia, którym możesz zrobić maksymalnie 8 powtórzeń ani jednego więcej
wykonuj 4 serie każdego ćwiczenia
ćwiczenia wykonuj na zmianę biceps - triceps
Odpocznij przez 3 minuty przed przejściem do kolejnej pary ćwiczeń
ćwiczenie 1 Naprzemienne uginanie przedramion ze sztangielkami siedząc na ławeczce
Usiądź na ławeczce skośnej sztangielki trzymasz wzdłuż tułowia unoś szybko prawa sztangielkę zatrzymaj ruch na 2 sekundy mocno napinając bicepsy następnie powoli opuść sztangielkę, po czym zrób to samo lewa ręka zrób tego 4 serie
Ćwiczenie 2
Francuskie wyciskanie sztangi leżąc
połóż się na ławce trzymając sztangę na wyprostowanych ramiona rozpoczynasz powolny ruch w dol., który powinien trwać około 8 sekund poczym gwałtownie wypychasz sztangę prostując ramiona po skończonej 3 serii odpoczni3 minuty i rób następne ćwiczenie
ćwiczenie 3 Uginanie przedramion ze sztanga na modlitewniku
tego nie trzeba tłumaczyć rób jak najszybszy róch w gore napnij bicepsy na kilka sekund i pomału opuść sztangę w dół
ćwiczenie 4
francuskie wyciskanie sztangielek leżąc na ławce połóż się na ławce prostej sztangielki trzymasz na wyprostowanych ramionach bardzo powoli opusc je w dol., po czym szybko wróć do pozycji wyjściowej
ćwiczenie 5 uginanie ramion ze sztangielka na modlitewniku
usiądź na modlitewniku oprzyj cale przedramię o maszynę podczas opuszcania sztangielki możesz w jednej serii zatrzymać ruch na kilka sekund wtedy zintensyfikujesz ćwiczenie po zrobieniu 4 serii przejdź do kolejnego ćwiczenia
ćwiczenie 6 pompki w podporze tyłem
oprzyj ręce na ławce nogi połóż na drugiej poprzez zgięcie ramion w łokciach powoli opuszczamy tułów dol. tak nisko jak się, po czym szybko podciągamy się w gore możesz użyć obciążenia
ćwiczenie 7 Uginanie przedramion z lina na wyciągu
Stan prosto ramiona uniesione bokiem w gore przy wyprostowanych łokciach trzymasz linki wyciągu zginasz jednocześnie obydwie kończyny górne w łokciach wykonując szybki ruch przyciągania linek wyciągu, po czym powoli wracasz do pozycji początkowej zrób tego 4 serie
ćwiczenie 8 ostatnie
prostowanie przedramion z drążkiem wyciągu
stan prosto drążek wyciągu ściągnięty w dol. trzymasz na wyprostowanych ramionach podczas ruchu w gore pamiętaj by robić to wolno a w dol. szybko

"I promise one thing, lots of violence." - Wanderlei Silva
Doradca w dziale Scena MMA i K-1
Autor www.fight24.pl

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3446 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 54847
16 serii na bica i trica ?? To chyba nie jest dla poczatkujacych..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
KoY FIGHT24.PL
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3513 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17558
a czy ja mowie ze dla poczatkujacych ale tak sie zastanawiam czy po wakacjach nie wjechac na jakis grubszy cykl odzywkowy cell pump horse power + nitrobolon jakies masowki itp i zobaczyc co wyjdzie z takiego treningu bo tak patrzac na te cwiczenia to pompa musi byc

"I promise one thing, lots of violence." - Wanderlei Silva
Doradca w dziale Scena MMA i K-1
Autor www.fight24.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3446 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 54847
,,tak sie zastanawiam czy po wakacjach nie wjechac na jakis grubszy cykl odzywkowy cell pump horse power + nitrobolon jakies masowki itp i zobaczyc co wyjdzie z takiego treningu"


Patrzac na twoj profil powiem Ci tylko tyle ze ten trening i te suple nie sa dla Ciebie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 323 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5647
sooo to akurat jest kwestia indywidualna...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3446 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 54847
ale co ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
KoY FIGHT24.PL
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3513 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17558
czlowieku jetem podrzezbiony ciezko z masa bo cwicze do tego mma teraz cwicze 5x w tygodniu +3 razy siłownia chodzi mi głownie o siłe

"I promise one thing, lots of violence." - Wanderlei Silva
Doradca w dziale Scena MMA i K-1
Autor www.fight24.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126370
KoY -ale ten trening jest ogólnie "kulawy"- objętościowo jak i pod względem intensywności.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1683 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27917
I do tego superserie. Czarno to widze w wykonaniu autora postu. Tzn moze i dalby rade ale skutki takiego treningu oplakane.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 135 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2586
efekty beda w postaci kontuzji i spadku masy :D kto widzial tyle seri w super seriach ...przy dobrym doplaczu moze cos pojdzie hehe

EjaY

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 323 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5647
sooo chodzi mi o ten Twoj cytat i o odpowiedz do niego, bo jezeli on cwiczy juz 2 lata i ma dajmy na to takie osiagi jakie ma to czmeu ma nie brac?? kwestia indywidualna, ja nie widzialem nigdzie aby bylo napisane ile cwiczy, alebo nie doczytalem.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co o tym sadzicie :D ?

Następny temat

Trening w domu, PLAN DO OCENY PLIS

Nutlove-choco