SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SW a zaniki po siłowni

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5611

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 172 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1355
Witam, mam 17 lat, trenuję od pół roku na siłowni (sukcesywnie).

Otóż mam pewien dylemat... Zależy mi i na sile i na umiejętności bicia się.

Mam możliwośc albo dwóch treningów SW w tygodniu, albo 3x na siłce. Nie chcę jednak stracic tego co osiągnąłem. Z drugiej strony nie młodnieję i z każdym rokiem coraz trudniej będzie się zapisac.

I stąd moje pytania:
1) Czy dobre by było jakbym tak rok pocwiczył na siłce, a potem SW.
2) Jak sobie co niektórzy radzą na studiach z trenowaniem SW ? Oczywiście nie w swoim mieście.
3) Czy jeślibym dobrze się odżywiał, czasami domowo cwiczył to czy jako tako masę i siłę bym zachował - przy treningach SW?

Z góry dzięki za odpowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 172 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1355
Nie zależy mi na zawodach, bo rozpoczynając SW w wieku 17 lat, już raczej nie mam zamiaru startowac w zawodach (nie miałoby to chyba zbyt wielkiego sensu), poza tym nie mam na to czasu raczej. Zależy mi na skuteczności, ewentualnej samoobronie i po prostu dla siebie ;) Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1604
Ja na twoim miejscu postawił bym na SW, siłownie szybciej nadrobisz i siłownie możesz później w każdej chwili dołączyć, choć to zależy od priorytetów.