SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SW - Zabrze i okolice ?

temat działu:

Baza klubów Sztuk Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2288

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Marcin_VB z działu Uderzane.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 220
Witam.
Jestem dosc nowy w temacie sw jak i z cwiczeniami silowymi nie mialem zbyt wiele kontaktu. Stwierdzilem jednak ze pora w koncu wziasc sie za siebie bo nie usmiecha mi sie dostawanie po gebie od przypadkowego nawalonego kolesia tym bardziej w towarzystwie np. kobietki.
Wlasnie glownie ze wzgledu na to chcialbym zaczac chodzic na jakies sztuki walki, zebym i ja i moja kobieta w moim towarzystwie mogla naprawde czuc sie bezpiecznie, tym bardziej ze rozne glupie sytuacje maja czasem miejsce jak sobie z Nia ide i nie raz mi samemu jest glupio ze taka p*pa ze mnie hehe ;)
Moje jedyne doswiadczenie to jakis miesiac chodzenia na MT, a raczej MMA na Sosnicy. Kumpel mi zaproponowal to zaczalem z Nim chodzic. Mial tam byc MT ale okazalo sie ze to treningi MMA z tego warunki nie byly zbyt fajne. Pochodzilismy z miesiac, kumplowi sie odwidzialo bo nie chcialo mu sie niby dojezdzac a ja stweirdzilem ze samemu jezdzic to tez mi sie nie chce ;/
Jakis czas temu spotkalem tego trenera na bramce w jednym pubie w Zabrzu i powiedzial mi ze tam na Sosnicy juz nie maja zajec tylko gdzies tam w gliwicach. Jednak dalej sa to treningi MMA z mozliwoscia chodzenia jeszcze dodatkowo na BJJ.

Podobnie bylo z silownia, chodzilem miesiac, dwa.. ekipa sie wykruszyla to i ja dalem sobie spokoj i tak bylo pare razy ;/

Teraz stwierdzilem ze jednak nie ma co dluzej czekac i trzeba w koncu zaczac na cos chodzic, tylko pierwsze pytanie.. na co. Czytalem rozne artykuly na forum i wytypowalem pewne swoje priorytety.