SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

STREFA MOCY W WARSZAWIE

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 23519

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 431
No chlopaki pomimo ze zostalem zbesztany przez niektorych ambitnych modow jednak sklep STREFA MOCY ruszyla w Galerii Mokotow i jedyne co moge to stiwerdzic DOBRA ROBOTA, wszystko odwalone na full wypas ze czlowiek sie nie boi ze cos my na leb spadnie czy ze w drzwiach sie nie zmiesci ;). Dobra serio mowiac wiecej takich sklepow, pomimo lokacji ceny sa za***ioza konkurencyjne, jak wy to chlopaki robicie? organizacja non-profit? dietetyk sluzy pomoca i zyczliwie odpowie na nurtujace pytania co jest dla mnie liga wyzej, niz wiele innych sklepow, w ktorych czlowiek czuje sie intruzem
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 10825 Napisanych postów 71808 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 948296
po co odswiezasz watek sprzed 4 lat?

moja jedyna prosba - nie rob juz tego wiecej
chcesz załóż sobie nowy temat, a nie jakies starocie wygrzebujesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2147 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 55520
i co w zwiazku z tym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3951 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 21363
... i pewnie chcesz aby Ci zrobić zdjęcie

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy" @ doradca w suplementacji @
Członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2112 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 24768
Sklep ok,ale ceny !?

Byłem tam we wtorek i powiem wam tak ,maja kupe produktow,ale z górnej pułki.Na pytanie treca mass xxl 1 koles(chyba manager) cos pobrzdakiwal pod nosem,ze to jakas pasza i wogole jakis na wiedzony ,straszyl nas ochrona.

Zata drugi sprzedawca,zato był miły i umiał wytłumaczyć co i jak.
Ogolnie ok,ale narazie ceny nizsze są nan necie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 431
osobiscie mi sie podoba sklep porownujac go do tego co sie dzieje w innych takich przybytkach to jest bomba, ale jeden minus maja u mnie ze nie maja produktow SNI ale skoro one nie maja wszystkich potrzebnych certyfikatow to moga czuc sie rozrzeszeni
narazie tak czy oak sa u mnei in plus
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 179
Szanowny Gumi'siu 777,
doprawdy nie rozumiem Twoich roszczeń, począwszy od tematu "Sklep ok, ale ceny !? " nie wiem czy porównałeś ceny produktów z innymi sklepami w Warszawie, bo jeżeli zrobiłbyś to precyzyjnie to doszedłbyś do wniosku że są raczej najniższe, ponadto nie wiem czy się orientujesz że
Galeria Mokotów jest najbardziej prestiżowym Centrum Handlowym w Polsce więc nie można porównywać takiej sprzedaży ze sprzedażą internetową kiedy to suplementy wysyłasz z garażu czy z komórki za stodołą. Nie rozumiem też dlaczego rzekomo któryś ze sprzedawców miałby straszyć Cię ochroną, skoro poruszasz jakiś temat na forum to może łaskawie byś wyjaśnił czytelnikom co i dlaczego.
Twoja wypowiedź jest niezrozumiała, zapraszam w celu wyjaśnienia nurtujących Cię problemów zamiast podkładania przysłowiowej "świni".

Pozdrawiam, Krzysztof.
Strefa Mocy

Strefa Mocy - Centrum Odżywek
Galeria Mokotów Warszawa
www.strefamocy.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3951 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 21363
he he

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy" @ doradca w suplementacji @
Członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2112 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 24768
"Szanowny Gumi'siu 777,
doprawdy nie rozumiem Twoich roszczeń, począwszy od tematu "Sklep ok, ale ceny !? " nie wiem czy porównałeś ceny produktów z innymi sklepami w Warszawie, bo jeżeli zrobiłbyś to precyzyjnie to doszedłbyś do wniosku że są raczej najniższe, ponadto nie wiem czy się orientujesz że
Galeria Mokotów jest najbardziej prestiżowym Centrum Handlowym w Polsce więc nie można porównywać takiej sprzedaży ze sprzedażą internetową kiedy to suplementy wysyłasz z garażu czy z komórki za stodołą. Nie rozumiem też dlaczego rzekomo któryś ze sprzedawców miałby straszyć Cię ochroną, skoro poruszasz jakiś temat na forum to może łaskawie byś wyjaśnił czytelnikom co i dlaczego.
Twoja wypowiedź jest niezrozumiała, zapraszam w celu wyjaśnienia nurtujących Cię problemów zamiast podkładania przysłowiowej "świni".

Pozdrawiam, Krzysztof.
Strefa Mocy "

Po pierwsze nie mowiłem o warszawie tylko cenach ogolnych w internecie.Dlamnie jako ze nie trzyma sie kasa liczy sie kazdy grosz,wiec kupoje tam gdzie taniej.
Po drugie ,jeden ze sprzedawcow tak sie zachowywał,a oprocz tego na pytanie o cennik detaliczny dostałem odpowiedz cyt "To se spojrz na polki".Ale niewarzne,jestescie nowym sklepem i cieszy mnie to ,ze wogole coraz wiecej jest takich inwestycji w wawie.ALe klient pujdzie itak za cena,taka jest prawda.

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 179
Tak jak pisałem wcześniej zarzucasz bezpodstawne i dyskredytujące treści pod naszym adresem, oferujemy sprzedaż i obsługę na najwyższym poziomie więc nie mogło się zdarzyć tak że któryś ze sprzedawców użył określenia "To se spójrz na półki". Tak jak pisałem wcześniej nie zarzucaj komuś czegoś co nie miało miejsca. Tematu z ochroną też nie wyjaśniłeś, jeżeli odpowiadasz na forum to odpowiadaj na zadawane pytania a nie dorzucasz kolejne niekończące się pretensje które nie mają racji bytu gdyż taka sytuacja nie miała miejsca.


Krzysztof.
Strefa Mocy

Strefa Mocy - Centrum Odżywek
Galeria Mokotów Warszawa
www.strefamocy.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2112 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 24768
"Tak jak pisałem wcześniej zarzucasz bezpodstawne i dyskredytujące treści pod naszym adresem, oferujemy sprzedaż i obsługę na najwyższym poziomie więc nie mogło się zdarzyć tak że któryś ze sprzedawców użył określenia "To se spójrz na półki". Tak jak pisałem wcześniej nie zarzucaj komuś czegoś co nie miało miejsca. Tematu z ochroną też nie wyjaśniłeś, jeżeli odpowiadasz na forum to odpowiadaj na zadawane pytania a nie dorzucasz kolejne niekończące się pretensje które nie mają racji bytu gdyż taka sytuacja nie miała miejsca."

Firmo strefa mocy.
Tak była sytuacja i stwierdzam fakty,leje na was czy wam sie to podoba czy nie.Mam swiadka nato ,bo niebyłem sam.Jesli nadal macie takie zamiary miec do klienta,to napewno nie zyskacie tylko stracicie.

Pozatym,po jakiego grzyba miałbym to wymyslac,nie jestem z zadnej konkurencji,sam mieszkam w warszawie i czekam na dobry tani sklep.Skoro manager czy ktos zgrywa warzniaka,bo przyszli normalni pakerzy zobaczyc co i jak.Niekarzdy jest dziany,ale jako taka kultura obowiazuje.Skoro sie nastawiacie na wysoka klientele,napiszczie odrazu.Poco sciemniac.Wielka mi galeria mokotow itak Blue city bije na glowe wszystko.

Zmieniony przez - Gumis777 w dniu 2004-04-02 13:30:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50341 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
"doprawdy nie rozumiem Twoich roszczeń, począwszy od tematu "Sklep ok, ale ceny !? " nie wiem czy porównałeś ceny produktów z innymi sklepami w Warszawie, bo jeżeli zrobiłbyś to precyzyjnie to doszedłbyś do wniosku że są raczej najniższe, ponadto nie wiem czy się orientujesz że
Galeria Mokotów jest najbardziej prestiżowym Centrum Handlowym w Polsce więc nie można porównywać takiej sprzedaży ze sprzedażą internetową kiedy to suplementy wysyłasz z garażu czy z komórki za stodołą."

E..... W sklepie z odżywkami w BlueCity jest taniej
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

co z Francji?

Następny temat

Fat burner czy CLA?

nutloveb