SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

STANEX 10 MG stanozolol " RAZAK"

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 34349

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19957 Napisanych postów 69310 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 568699
Miałeś pecha i trafiłeś na lipne rozdanie.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21
A cos konkretniej? tak jak wczesniej pytalem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 325 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7279
Prawdopodobnie tak.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 44 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 675
waliłem solo.po 3 szt dziennie i efekty:minimalna poprawa siły....i nic więcej nawet pompa mizernaale może na Cibie podziała , juz tej firmy nie kupie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 325 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7279
Winko nigdy więcej, ale np. metkę czy dece stosowałem i byłem zadowolony.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 307
powiem tak ja mialem bodajze batch 005 :) jadlem 30 mg dziennie i dzialalo za***iscie , wysuszylo mnie masakryczne , zyly powylazily na wierzch , sila wzrosla drastycznie waga jakies 2kg + ogolnie za***isty sprzet ( nie wiem jak teraz te nowe z UV check ale state kopie za***iscie)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50415 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
z tym winkiem mam do czynienia od ponad roku i powiem wam ze na poczatku czyli jakis rok temu kumpel szamal bo towar byl mocno zachwalany .. efekt ? chodzil glodny jak po mecie i czul ze miesnie sie pompuja
nie dawno koles jadl i znowu to samo - podpuchl a jadl to wino solo - 1 cykl jedynie 50tbl ...

najsmieszniejsze jest to ze ten 1 kolega zamienil na winko alchemi tbl gdzie towar jest naprawde watpliwy - dzialanie srodka opisal ksiazkowo

Zmieniony przez - byczek83 w dniu 2010-06-02 21:36:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 25


siemanko,powiecie mi cos o oryginalnosci tego produktu? wrzucam fotki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 25


siemanko,powiecie mi cos o oryginalnosci tego produktu? wrzucam fotki.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PYTANIE W SPRAWIE DEKI!!!

Następny temat

Methandienone do oceny

Water